חשיפה: כמה שילמה עיריית חיפה מקופות העירייה ליועצים שייעצו לקליש רותם במאבק מול ועד העובדים בסכסוך האחרון? מישהו דיבר על חיסכון?

לגבי שירותיה של עו"ד אורנה לין -"התקשרות לפי נוהל יועצים, קבלת שירותים משפטיים הכוללים בין היתר מתן חוות דעת, הכנת כתבי בית דין, ייצוג העירייה בתחום דיני עבודה והסכסוך הקיבוצי בערכות השיפוט השונות".

שכרה של לין- 500 שקל, לא כולל מע"מ, כששכרה לא יעלה על 143,000 שקל (שוב העירייה לא מציינת אם היא יכולה להרוויח את הסכום בתקופת זמן קצרה או כמה חודשים).

עומרי שפר- יועץ ראש העיר בנושאי תחבורה והטבע העירוני. ללא שכר- בעירייה לא ציינו אם בכלל למר שפר יש ניסיון כלשהו בענייני תחבורה או כל דבר הנוגע לכך. לפי מה שידוע עד כה, מר שפר מעולם לא ייעץ קודם בתחום הקרוב לכך.

אייל דרעי – יועץ לענייני ועדי עובדים. ללא שכר, אושר על בסיס אישור בכתב של חברי ועדת מנכ"ל.

אמיר נפתלי – אינו מועסק בשכר או בהתנדבות על ידי העירייה.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות