העוקץ החיפאי: גברים מתחזים לעובדי חברת "מי כרמל" והעירייה, נכנסים לבית וגונבים בעוד הדיירים בבית!

ביום שישי האחרון זה קרה לעפרה משכונת הדר. השיטה הייתה קצת אחרת, אליה התקשר גבר שהציג את עצמו כאחד שעובד עם "מי כרמל" וביקש ממנה כי תפתח לו את הבית כדי שיראו מאיפה יש נזילה של ביוב. בעוד היא פותחת לו את ביתה והולכת למטבח, לפתוח את הברז כדי שיבחן מאיפה הנזילה, הוא הצליח לגנוב מארנקה את הכסף שהרוויחה בעמל קשה בעבודות משק בית.

אלא שעופרה לא לבד- אורית משפרינצק חוותה דבר דומה לפני מספר שבועות כשאדם אחד הציג עצמו על פתח דלתה כעובד העירייה שהגיע לבדוק בעיות לגבי מפגע של מזיקים: "לא הבנתי ממתי העירייה שלוחת את העובדים שלה לבדוק מזיקים בבתים. הייתי מטומטמת, פתחתי לו. הוא ביקש שאביא לו סמרטוט. לא הבנתי למה, נכנסתי להביא וכשיצאתי הוא נעלם ואתו הארנק שלי".

מחברת "מי כרמל" ביקשו להדגיש: "צר לנו על הפרסום מאמש על שיש אנשים המתחזים לעובדי 'מי כרמל'. אנו מבקשים להבהיר כי לעובדי 'מי כרמל' יש תעודת עובד רשמית ובגדים עם לוגו של התאגיד, באמצעותם הם ניתנים לזיהוי".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות