רונן נודלמן מונה כמנהל החדש של מחוז חיפה וגליל מערבי ב"כללית"

מדובר בניהול אחת ממערכות הבריאות הגדולות באיזור ובארץ, שכן תקציב המחוז הינו בהיקף של כ-4.5 מיליארד שקל וצוות הכולל למעלה מ-3,300 עובדים ועוד אלפי רופאים עצמאיים וספקי שירות רפואי.

"קהל המטופלים והמטפלים הינו הטרוגני וכולל את כלל צורות ההתיישבות: ערים, כפרים, קיבוצים ומושבים עם ייצוג לכלל המגזרים. איפיון זה מהווה אתגר ניהולי גדול ויש חשיבות בהתאמת השירות לצרכים השונים", מדגיש רונן. "האתגר גדול עוד יותר כי מדובר באיזור פריפיאלי עם כל האילוצים הנובעים מכך: מחסור ברופאים, בתשתיות, תחלואה גבוהה, אוכלוסיה מבוגרת בחלק מהישובים ועוד. עלינו לתת למטופלים שלנו שירות איכותי, נגיש וזמין, לא פחות ממה שמקבל תושב איזור המרכז ואף מעבר לכך", מדגיש רונן ומבקש להודות לאלי כהן, המנהל היוצא על כי הוא מוסר לידיו מחוז מצויין. "המשימה היא להמשיך בהישגים אלה ואף למקסם אותם. לשמחתי, יש כאן צוות מעולה במטה ובשטח ויחד נוכל לשפר עוד ועוד את השירות למטופלים."

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות