מחריפה השביתה בחיפה: מהבוקר בנוסף לגני הילדים, גם בבתי הספר היסודיים לא יתקיימו לימודים. המורים לא יאפשרו כניסת תלמידים בשל תנאי התברואה

יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, משה מזרחי, הוציא אמש הודעה חריפה המאשימה את קליש רותם בסיכול ההסכמים שהושגו במו"מ בין ועד העובדים לנציגיה לפני כיומיים, וכך תוקף מזרחי: "זה לא נעים לראות גן סגור, זה לא נעים לראות אשפה ברחובות, זה לא נעים להשבית עירייה. אבל אין ברירה..  זה לא תקין שראש העיר מזלזלת ופוגעת בעובדים.. מזלזלת בהסכמי עבודה… ודואגת באופן אישי לפגיעה, הסתה ונקמה בעובדים ובהתארגנות.

"בהמשך ולמרות ההכרזה על סכסוך עבודה והשבתת האזהרה ליום אחד, המשיך גם אתמול יו"ר ועד עובדי עיריית חיפה בניסיונות להידברות עם ראש העיר, באמצעות הממונה על יחסי עבודה במחוז. לצערנו, ראש העיר לא מצאה לנכון להגיע לפגישה עם נציגי הארגון אצל הממונה,  שלחה נציגים מטעמה.  בפגישה הוסבר והובהר לנציגיה מהי מהות יחסי עבודה קיבוציים. נציגה הביעו נכונות לבוא לקראת העובדים. לצערי כאשר הנציגים הגיעו לראש העיר היא החליטה לדחות  את הסכמות נציגיה. ראש העיר לא הותירה ליו"ר הוועד וציבור העובדים כל ברירה אלא להמשיך את השביתה.
ההסתדרות במרחב חיפה מגבה את ארגון עובדי עיריית חיפה במאבקם הצודק על זכויות העובדים ויחסי עבודה קיבוציים. ההסתדרות שותפה לכל התהליך תוך תשומת לב ורגישות לאזרחים ומלווה את נציגות העובדים לאורך כל הדרך".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות