האופוזיציה עושה את העבודה. אבוחצירה לקליש: "פתחי את הצהרונים משעות הבוקר"

מזרחי. האם העובדים מתקוממים נגד ראשי הוועד וההסתדרות בחיפה? צילום פייסבוק משה מזרחיצילום פייסבוק משה מזרחי

יו"ר ועד העובדים, דוד וקנין בתגובה לכתבה:

הדבר אינו חוקי. לפי סעיף 16 לחוק העסקת קבלני כוח אדם, ברגע שאנחנו נמצאים בעיצומו של מאבק ובשביתה לא ניתן להכניס עובדי קבלן של כוח אדם במקום עובדי עירייה, זו עבירה פלילית ועבירה על החוק וניתן לתבוע אישית את ראש העיר בנידון.

משה מזרחי, יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה בתגובה לכתבה:

לא ניתן לפגוע בכוח המאורגן של ציבור העובדים של עיריית חיפה ולפגוע בזכויות שלהם ואני מודיע חד משמעית שתהיה מלחמת חורמה ללא פשרות.

אז השביתה ממשיכה? 

ביום ראשון השביתה ממשיכה! וכך עד שלא נלבן את המצב. כל עוד היא פוגעת בעובדים השביתה תימשך. הציבור שמע איך היא פוגעת העובדים ואזרחים פוגעים בעובדים וקוראים להם רקובים, כמו שהיא קראה להם. במקום לחבר את העובדים היא מכפישה אותם. היא רוצה לעבוד רק עם רות בונה וצוק נחשון אז שתשב איתם! שהם ינקו את העיר ואת הגנים וילמדו בגני הילדים. ניסינו בכל הדרכים להגיע לשולחן וחוסר הניסיון והידע שלה ושל העוזרים שלה רק מחמיר את המצב. העובדים רוצים לעבוד! אנחנו משתדלים לעשות את כל המאמצים שזה ייגמר, יו"ר ועד העובדים ואנוכי מטפלים גם בנושא של התשלום על ימי השביתה.

וזו לשון החוק:

חוק העסקת עובדים על ידי קבלני כוח אדם, תשנ"ו-1996

**איסור העסקה בשביתה או השבתה. סעיף 16- קבלן כוח אדם לא יעסיק עובדים הבאים במקום עובדים המשתתפים בשביתה ולא יעסיק עובדים במקום עובדים המושבתים עקב השבתה, כל עוד השביתה או ההשבתה מתקיימות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות