בשורה באזור: חיפה והצפון עולים על שוק השקעות ההמונים

היי-פאנד, פלטפורמה להשקעות המונים

 

 

היי-פאנד מחברת בין יזמים לבין משקיעים. בזכות היי-פאנד, יזכו יזמים ובעלי חברות להחשף לצבר השקעות שיגיע משכבות שונות של משקיעים. החל מהציבור הרחב ועד למשקיעים מובילים אשר יזכו באפשרות לבצע השקעות גדולות יחסית. כל מיזם יידרש לעמוד בספי קבלה, על מנת שההיתכנות שלו תמצא ראויה. מטרתנו, שהסינון והבדיקות יותירו את החברות בעלות סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר.

היי-פאנד, הינה מייסודה של חברת היי סנטר, חברה בת של החברה הכלכלית עירונית של חיפה. החברה פועלת מלב איזור העסקים המתפתח של העיר התחתית בחיפה. היי סנטר אשר נוסדה ב-2008, צברה התמחות בביצוע השקעות בחברות הזנק וחברות סטארט-אפ, בשילוב השקעות של אנשים פרטיים ומענקי המדען הראשי (רשות החדשנות הלאומית).

היי-פאנד מציעה תשתית טכנולוגית ומשפטית, לחיבור מעשי בין יזמים לבין משקיעים. היי-פאנד מטפחת "מועדון משקיעים", אשר ייחשף להשקעות הן באמצעות דיוור ישיר ואפליקציה אינטרנטית והן בערבי משקיעים, המאפשרים מפגש בלתי אמצעי, הכולל שאלות ותשובות מול היזמים. מועדון המשקיעים של היי סנטר בו חברים עשרות משקיעים מקצועיים ומובילים, נוסד לפני כחמש שנים והוא נמצא בצמיחה מתמדת במטרה להרחיב את המפגש הבלתי אמצעי בין משקיעים ליזמים נבחרים.

החברה תאפשר לציבור בחירה במיזם להשקעה מתוך מכלול של מיזמים. המידע על כל חברה, תחומי העיסוק, בעלי המניות, פרק הזמן שנותר עד לסיום הגיוס, רקע מקצועי של צוות הניהול ועוד, יוצגו באתר אינטרנט ייעודי. באתר זה, ניתן יהיה להתרשם בזמן אמיתי, מסך ההשקעות שגוייס ומהסכום הכולל במסגרת הגיוס.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות