ועד חדש בכרמל

ברייב בת 47 נשואה+2, עלתה לישראל כאחות ב־1996 והתקבלה לעבודה ב"כרמל". היא עבדה במחלקה האורתופדית – שנתיים כראש צוות פלסטיקה ו־13 שנה היא אחות ומדריכה קלינית במחלקה הקרדיולוגית.
"מקור השם אירנה הוא בשפה היוונית ופירושו שלום. אני באה לשרת את כולם מתוך אהבה ושלום ודאגה לעובדים", הוסיפה יו"ר הוועד החדשה. "אני הולכת לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הנהלת בית החולים לטובת העובדים ולמענם. אני מאמינה שביחד נצליח לחזק את מעמדו של העובד בתוך בית החולים. תוך שמירה על כל זכויותיו. אני בטוחה ושמחה לראות כי נבחרה קבוצה מוצלחת ונבחרת של חברי ועד, קבוצה הטרוגנית המכילה מגוון רחב של נציגים מכל הסקטורים, ומאמינה שכל אחד ואחד רוצה לתת מכל הלב וכולנו נפשיל שרוולים ונלך ביחד קדימה לטובת העובדים".

לברייב מצטרפים חברי הוועד החדשים. מסקטור הסיעוד: מוזר ענת, רוגינסקי ריטה, אבו זלף איברהים, זהר ואסים, טל ורדי, ופילשטינסקי רומן. מסקטור המנהל: סולימן מרה. מסקטור כוחות עזר: קוזלי ראזי. מהסקטור הפרא רפואי: אבירם סיגל , ז'ק לאה. ומסקטור המעבדות: חדר בדארנה. זלאטקין יגאל נבחר לממלא מקום יו"ר הועד וסגן. אזרחי מאיה נבחרה לסגנית מטעם המנהל. ומוסא חוסין נבחר לסגן מטעם המשק והלוגיסטיקה.
בבחירות לוועד עובדי כרמל שנערכו בפיקוח וליווי של ההסתדרות במרחב חיפה השתתפו כ־800 עובדים מכל הסקטורים, כאשר ברייב קיבלה את כמות הקולות הגדולה ביותר ובהצבעה פנימית של חברי הוועד החדש נבחרה פה אחד לתפקיד היו"ר.
בוועד החדש יכהנו כמה ועדות לטובת העובדים בהם: וועדת רווחה, ועדת כספים, ועדת בטיחות, ועדת חניה ועוד. ברייב וכל חברי הוועד החדשים הודו ליו"ר היוצאת, פנינה וולף, על תרומתה רבת השנים והעשייה על המסירות והעבודה הקשה למען העובדים ושמירה על זכויותיהם.

 

צילום: אלי דדון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות