תבל – תלמידים בונים לוויינים

הלוויינים ידגימו יכולות תקשורת עם תחנות הקרקע וישרתו משימות מגוונות שיוגדרו במהלך הפרויקט. מעבר לכך, התוכנית החינוכית בכללותה תשמש תשתית לקידום ההתמחות בתחומי החלל בחטיבה העליונה, וכן פיתוח הון אנושי והקמת תשתית פיזית הנדרשת לניהול פרויקטים נוספים בעתיד.

החטיבה העליונה נחשבת לפורצת דרך בתחום החלל כאשר הקימה בכותלי ביה"ס מעבדת חלל מתקדמת לשימושם של התלמידים במסגרת לימודי חקר החלל. בשנת הלימודים הבאה תיפתח מגמת הנדסת חלל חדשה המתבססת על גישות חדשניות בהוראת מקצועות הנדסיים משולבי מדע כולל רכישת ידע מעמיק באלקטרוניקה, פיזיקה, מדעי המחשב והנדסת מערכות. מדובר בחממה טכנולוגית הכוללת מעבדה ראשונה מסוגה בארץ לבדיקת לוויינים לפני שיגורם.

ברוריה הספל, מנכ"לית "רוגוזין" מסרה: "החטיבה העליונה היא חוד החנית בכל הקשור בקידום מצוינות בית ספרית. החינוך להנדסת חלל הוא פלטפורמה איכותית לעידוד תחום המדע כאשר להנגשת הנושא יש חשיבות לאומית המעמידה את דור העתיד בחזית המדעית והטכנולוגית בתחום החלל".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות