תושבים בצפת נדהמו לגלות: ראש העיר אוחנה הקציב קרוב למיליון שקל לבניית מזרקה בכיכר שערי העיר. "יש שכונות עם מפגעים ועל זה הוא מבזבז?"

בעיריית צפת אמרו בתגובה: "ההחלטה השבוע על הקמה ועיצוב של שלוש כיכרות חדשות מהווה בשורה אדירה לתושבי צפת ואלפי הסטודנטים הפוקדים את העיר מדי יום. בישיבת המועצה השבוע אושרו 900,000 ₪ לטובת הקמת כיכרות בצומת כנען, ברחוב ברקת בצפון העיר ועיצוב מחודש לכיכר שערי העיר המהווה שער כניסה מרכזי בצפון העיר. יודגש כי כלל התקציב גויס מתקציבי חוץ ואינו מהווה חלק מתקציב העירייה השוטף. קידום מיזמים אלו לצד פתיחת פארק עמק התכלת והגן הזואולוגי (פינת החי לשעבר) הן סנוניות ראשוניות לתחילת עידן של צמיחה פריחה ועשייה בצפת".

אלא שחבר המועצה וראש העיר היוצא, אילן שוחט, מותח ביקורת על הסברים אלו שהעירייה ואומר: "מדובר בהולכת שולל של תושבי צפת פרוטוקול הישיבה מדבר בעד עצמו, זה כסף למזרקה בכיכר שערי העיר אחרי שעקרו את הפסלים שהיו שם משינאה ונקמנות. זה לא תקציב חוץ זה כסף שנחסך לטובת שיקום ושדרוג השכונות כנען והדרום וסלילת כבישים ובורות ברחבי  העיר שזקוקים להתחדשות.

לכל הכיכרות שהציגה העירייה  צפת כבר גייסתי את התקציב ממשרד התחבורה. בשורה התחתונה אוחנה לא מצליח להביא תקציבים ובשורות  חדשות לעיר ולכן עסוק בקישוטים מיחזור טקסים וביבוז כספי ציבור לכפות על חוסר יכולת וחובבניות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות