ועד עובדי עיריית חיפה הכריז על סכסוך עבודה. יו"ר הסתדרות חיפה, משה מזרחי: "מאז שקליש נכנסה לתפקיד, המערכת לא מתפקדת. היא עושה שרירים ופוגעת כך בתושבים"

בכל מה שקשור לעובדים – היא תאלץ לנהל מו"מ עם ועד העובדים, יו"ר הוועד ולכבד את הוועד. היא נבחרה וגם יו"ר הוועד נבחר. ההסתדרות נותנת לעובדי עיריית חיפה ולעומד בראשה את כל הגיבוי שבעולם. ולכן אנחנו הכרזנו היום אחר הצהריים על סכסוך עבודה.

"מאז שהיא נבחרה המערכת לא יכולה להמשיך לתפקד. עובדת שנמצאת שנים במערכת וצריכה לקבל קביעות, היא החליטה סתם כך לעצור את הקביעות שלה – וזו עובדת שנותנת הכל. מאז שהיא נכנסה לתפקיד ראש העיר – משרדי העירייה לא עובדים, העובדים לא עובדים. דאגה ואי ודאות. בן אדם צריך להגיע למקום עבודתו ולא להיות טרוד מה יקרה איתו כל יום מחדש. אם בן אדם טרוד, הוא יכול לתפקד? היא עושה הכל כדי לפגוע בתושבים שלה ככה".

המשמעות של הכרזת סכסוך העבודה הוא שממחר יש לקליש רותם 14 יום להגיע להסדר ולנהל מו"ה עם ועד עובדי העירייה. אם לא יושגו הבנות, לאחר 14 יום יחלו השבתות של פעילויות העירייה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות