"השראה גדולה. בהצלחה לאן שרק תפני." השחקנית, עינת ויצמן, נפרדת בהתרגשות מחנין זועבי והתגובות ברשת זועמות

דארין טאטור ועינת ויצמן עם שיח׳ סיאח אבו מדיע׳ם ממנהיגי מאבק התושבים בביקור הזדהות באל-עראקיב, נובמבר 2018. צילום: ויקיפדיה. Hilla Marwa Chipmanדארין טאטור ועינת ויצמן עם שיח׳ סיאח אבו מדיע׳ם ממנהיגי מאבק התושבים בביקור הזדהות באל-עראקיב, נובמבר 2018. צילום: ויקיפדיה. Hilla Marwa Chipman

והתגובות ממשיכות: 
רוברטו: "כולה שחקנית כושלת. מה אתם מתרגשים? היא נכשלה במקצוע שלה אז זאת הדרך שלה לקבל קצת תשומת לב. מה לעשות שבשביל להיות שחקן לא צריך להיות חכם? היא כנראה שכחה שהתפקיד שלה הוא לשעשע, ולא להתערב פוליטית. אבל אפילו לשעשע היא לא מצליחה לעשות. עינת מי?"
מנו: "להקיא ממך, עינת הבוגדת מצטלמת עם מחבלת!"
עופר: "יותר פתטית מזועבי לא חשבתי שיש והנה הופיעה הגברת ויצמן במלוא טמטומה."
רותי: "פשוט להחליף לה את הכדורים."
שרון: "שתי חולות נפש שטופות שנאה."
גונן: "עינת ויצמן את בן אדם לא מוסרי, תומכת ברצח למען הסגת מטרות פוליטיות משום שאת תומכת בזועבי,אין במאבק הערבי בארץ שום חוט שדרה מוסרי,תראי לאן הפסבדו ליברליות הובילה אותך,אין לך שום חוט שדרה מוסרי..זועבי היא לאומנית ערבית ,לך אין בעיה עם זה,את הלאומנות היהודי תגדירי בוודאי כפשיסטית,מה שהופך אותך גם לא מוסרית וגם וגם צבועה,לא זועבי לא גיבורה."
עמוס: "לדעתי זה ערב רב והיא העברה בכלל ערבייה."
שי כרמלי פולק, יוצר הסדרה 'זבנג' ובנו של השחקן, יוסי פולק הגיב 'כבוד גדול לשתיכן.' וזכה אף הוא לכינויים 'בוגד נקלה' וטרול.  
גם המשוררת הערבייה הישראלית, דארין טאטור, גיבורת ההצגה חדשה של ויצמן, שבעקבות פרסומיה בפייסבוק הורשעה במאי 2018 בהסתה לטרור ובתמיכה בארגון טרור, ונידונה לחמישה חודשי מאסר, הגיבה "שתי נשים מדהימות ומליאות השראה בשבילי. אוהבת את שתיכן. גאה בכן." וזכתה לתגובות קשות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות