תחנת שי"ל בנשר מסכמת שנת פעילות ראשונה ומוצלחת

חנה רוט, מנהלת התחנה משתפת בשני מקרים מרגשים מתוך רבים, בהם מתנדבות התחנה הצליחו לסייע לפונים: "הגיעה אלינו פונה, מבוגרת, דוברת רוסית, אשר בעל מקצוע גבה ממנה  סכום של מאות שקלים על החלפת חלק במכשיר מסוים, בניגוד לחוזה הרכישה של המכשיר. במשך חצי שנה הפונה הייתה בקשר עם הספק, והתשובות שקיבלה היו "כן, כן" אך בפועל כלום לא קרה. יצרנו קשר גם אנחנו עם הספק, והבהרנו בצורה אסרטיבית לגברת בצד השני של הקו שהמקרה לא יעבור בשתיקה, ותוך יממה אחת הפונה קבלה את כל כספה בחזרה."

מקרה נוסף שציינה רוט היה כש"דיירים פנו לבעל הבית שלהם בתלונה על רטיבות בבית. המצב הגיע לבעיות נשימה ונזק לרכוש, אבל בעל הבית אמר שיבצע את התיקון רק באביב. עזרנו לפונים לכתוב מכתב לבעל הדירה ותוך זמן קצר הוא החזיר להם את הצ'קים והם עברו דירה."

"חשוב לי לציין", אומרת רוט, "שהשירות שלנו ניתן בחינם, וכולנו שמחות מאד לתת אותו ולסייע לתושבים. עברנו קורסים, ויש לנו רשת מקצועית של תמיכה ממתנדבים במגוון מקצועות מכל הארץ"

ק' תושב נשר שנעזר בשירותי התחנה סיפר: "אתם כל כך קשובים. האנשים שבאים בדרך כלל לא מכירים את החוקים, לחלקם יש בעיות שפה ואין להם מושג למי לפנות כשיש בעיות. אנחנו לא היינו מסתדרים בלעדיכם, מעריכים אתכם על האקטיביות שלכם ומאחלים לכם שטוב הלב שלכם ילווה אתכם לאורך הדרך ושתדעו רק שמחה."

ראש העירייה, רועי לוי, ברך על הפעילות של שי"ל ואמר: "עיריית נשר ממשיכה להוביל את מהפכת השירות לתושבים ולספק להם סל שירותים רחב במגוון תחומים. צוות שי"ל בתמיכתה ובעידודה של המחלקה לשירותים חברתיים בעירייה עושים שירות נהדר לתושבים באופן מקצועי. אני קורא לתושבים נוספים להיעזר בשירות המצוין שניתן חינם. נמשיך גם בעתיד לשפר ולייעל את השירות לתושבים בכל תחומי החיים".

בתמונה: ראש העירייה רועי לוי עם חנה רוט, מנהלת תחנת שי"ל בנשר. צילום: איל לרמן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות