מכעיס: ילדי עובדי קבלן יוצאו מגני נעמת במת"ם לטובת ילדי עובדי הייטק. שווים יותר גרסת נעמת

אחת האימהות תהתה: "איך אפשר להעיף ילד שנמצא שם מגיל 3 חודשים וזה כדי לפנות מקום לילדי עובדי היי טק שידם משגת לשים את ילדם במוסגות אחרים. גם עובדי הקבלן לא יכולים למחות או לפצות פה, כי הם יודעים שדקה אחרי שהם יעשו את זה, הם יפוטרו בלי כל זכויות. איך זה קורה דווקא במעונות נעמת?".

צילום: עצמי

גם מערכת "ניוזים צפון" שאלה את אותה שאלה ופנתה ליו"ר נעמת בחיפה והאזור, חברת מועצת העיר תמי ברק. מזה שבוע ימים אנו מחכים לתגובה ותשובה של נעמת- שלא מגיעה.

להלן תגובתה של יו"ר נעמת בחיפה, תמי ברק, שהתקבלה הבוקר (04.01.2019):

"בהמשך לכתבתכם מהיום אני רוצה לציין שישנו הסכם בין נעמת ומת״ם המאפשר למת״ם חופש פעולה בועדות קבלה למעון תוך התחשבות בצרכי מת״ם שכן מדובר במעון בתוך מקום עבודה. יחד עם זאת נעמת לא תוכל להסכים למצב בו תנאי הקבלה למעון יוצרים אפליה בין עובד לעובד תוך פגיעה בחלשים ביותר- עובדי הקבלן.

מבחינת נעמת אפליה בקבלה למעון הינה פגיעה בעקרונות השוויון ומהווה קו אדום. ובהתאם לכך יצא מכתב מטעם הנהלת נעמת להנהלת מת"מ. יתרה מזאת לפני זמן מה צילצלה אליי אחת מעובדות הקבלן וציינה את הבעיה בפניי ועניתי לה, כי מי שדואג בדרך כלל לרישום במעון זו הנהלת המתמ  ולכן הצעתי לה לגשת ולדבר איתם. מעבר לכך פנינו בכתב מטעם הנהלת נעמת להנהלת מת"מ".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות