גבר בן 26 מהפזורה הבדואית בדרום, יצא עם חבריו למסע פריצות בבתי עסק ברחבי הארץ עד שנעצרו בנצרת

הריטואל חזר גם למחרת היום לפנות בוקר, כשהגיעו לבית עסק ברחוב המייסדים באבן יהודה. קודם להתפרצות החליפו החשודים לוחיות זיהוי ברכב עמו הגיעו, כשהם רעולי פנים והרימו את תריס הגלילה במקום. הפעם גנבו סיגריות בשווי כולל של כ־30,000 שקלים וכסף מזומן בסכום של כ־10,000 שקלים. משם המשיכו להתפרצות לבית עסק נוסף, ברחוב יוסף ספיר בפתח תקווה, גרמו לבית העסק נזק בשווי של כ־3500 שקלים וגנבו סיגריות בשק גדול בשווי כולל של 10,000 שקלים. כמחצית השעה לאחר מכן ועוד באותו הלילה, המשיכו לבית עסק נוסף והפעם ברחוב בורוכוב ברעננה. באותה שיטה הגיעו למקום והתפרצו לבית העסק, גנבו סיגריות בשווי כולל של כ־70,000 שקלים וגנבו כסף מזומן בשווי של 8,000 שקלים.

מספר ימים לאחר מכן החשודים עברו למושבה מגדל. ב־5 בדצמבר לפנות בוקר הגיעו החשודים לבית עסק במושבה מגדל, ובאותה שיטה גרמו לנזק בשווי של כ־2,000 שקלים ויצאו משם עם שק של סיגריות בשווי של כ־45,000 שקלים וכ־6,000 שקלים כסף מזומן.

שבועיים לאחר מכן הגיעה החבורה לנצרת, שם יצאו עם שלל של כ־350 קופסאות סיגריות בשווי מוערך של כ־10,000 שקלים וכסף מזומן בסכום של כ־24,000 שקלים. שם אזל המזל לחבורת השודדים ובזמן ההתפרצות הגיעו למקום שוטרים. חבורת הפורצים נכנסה לרכב והחלה להימלט מהמקום, תוך שהם דורסים שוטרים וחרף קריאות השוטרים לעצור הם המשיכו בהימלטות מהמקום. אחד החשודים נמלט רגלית והסתתר מאחורי גרם מדרגות בבניין סמוך. כשהבחין בשוטר שקרב אליו, קפץ עליו והכה אותו בבעיטות בכל חלקי גופו. לשוטר נגרמו שפשופים ואדמומיות בידיו וברגליו.

בעקבות האירוע האחרון, נעצר החשוד ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה. היום תגיש מחלקת תביעות של משטרת ישראל כתב אישום חמור נגד החשוד, הכולל לא פחות מ־8 אישומים בעבירות של פריצה לבית עסק, היזק לרכוש במזיד, קשירת קשר לפשע, זיוף סימני זיהוי של רכב, החזקת מכשירי פריצה ועוד. יחד עם כתב האישום, תוגש נגד החשוד בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

 

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות