עיריית נשר השתתפה בתרגיל "מגן האש"

בין התרחישים שתורגלו: שריפות בשטחים מיוערים בשכונות הסמוכות לפארק הכרמל ופינוי תושבים ונפגעים, דליקה גדולה באזור מתחם הקניות בשכונת תל-חנן ופינוי תושבים מסופרמרקט "רמי לוי" ומהמרכז הרפואי-סיעודי "בית בלב".

ראש עיריית נשר, רועי לוי, סיכם ואמר: "בשל קרבתה של העיר לפארק הכרמל ולאזורי תעשייה במפרץ חיפה, שריפה היא אחד התרחישים והאיומים הממשיים ביותר שקיימים לגבי העיר נשר. לכן עלינו להיות מוכנים וערוכים לכך מבעוד מועד. התאום בין כלל הגורמים והמכלולים בשגרה חייב להגיע לדרגה הגבוהה ביותר האפשרית. הצלחה בשגרה תוביל אותנו בהכרח להצלחה בחירום"

עוד אמר לוי כי "קיימת חשיבות רבה לשיתוף הציבור במידע והידע שנצבר ע"י עובדי העירייה לאורך השנים. התרגילים המשותפים שמקיימים עיריית נשר, פיקוד העורף, היקל"ר, המשטרה, מד"א ושירותי הכבאות וההצלה, וההיערכות לכלל התרחישים, בדגש על תרחיש זה של שריפה, חשובים מאוד ומסייעים למוכנות לשעת חירום של כלל הגופים וכמובן שלנו כעירייה. ככל שנתרגל יותר נהיה מוכנים וערוכים יותר".

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות