נשר חגגה חנוכה

אירועי חנוכה נוספים התקיימו ברחבי העיר. ראש העירייה לקח חלק בטקס הדלקת נרות חנוכה בתחנת מד"א בהשתתפות אחראי תחנת מד"א בנשר, יקי קלנג, מתנדבי התחנה והרב שמחה ליפסקר מחב"ד. תלמידי בית הספר היסודי "רמות יצחק" מלווים ברכזת החברתית של בית הספר, יעל כרמי, ויחד עם סגן ראש העיר, גיאורגי גרשקוביץ, ומנהל העמותה לקשיש בנשר, רובי אברמוביץ, חגגו נר ראשון של חנוכה עם הקשישים, עם סופגניות, שירה וריקודים. אירוע נוסף התקיים בבית הקשיש במעמד ראש העירייה ומנהל המחלקה לשירותים חברתיים בעירייה, אופיר אבוחצירה.

בבית הספר היסודי "רבין" התקיימה תחרות להכנת חנוכיות מחומרים ממוחזרים, ואילו תלמידי כיתה יב3 בתיכון מקיף נשר, יזמו מבצע של מכירת נרות כשכל ההכנסות הן קודש לפעילותה של "עמותת חיים", הפועלת לשיפור איכות חייהם של ילדים חולי סרטן.

אתמול, יום שני, נערך בשיתוף המועצה הדתית בעיר, אירוע חנוכה נוסף: "תרבות בשירה ופיוט", עם הזמר יובל טייב ולהקתו. האירוע התקיים במעמד ראש העירייה, רועי לוי, סגן ומ"מ ראש העירייה, ישי איבגי, סגן ראש העירייה, גיאורגי גרשקוביץ וסגן ראש העירייה, תומר כהן.

ראש עיריית נשר, רועי לוי, בירך השבוע את תושבי נשר ואמר: "חנוכה הוא חג של אור, והמטרה שלנו היא להכניס את האור הזה לכל הבתים בעיר, כך עשינו וכך נמשיך לעשות גם באירועים הבאים. אני רוצה להודות לכל עובדי העירייה, רשת המתנסים נשר והמועצה הדתית שנרתמו להפיק ולאגן את אירועי החנוכה בעיר".

לוי ציין כי: "כחלק מקידום המדיניות 'כל תושב נחשב', וכאבא לילדים קטנים, אני מכיר מקרוב את צורכיהם של המשפחות הצעירות ועד כמה יקרה עלותם של האירועים והמופעים בחנוכה. לכן, יזמנו הפנינג ללא עלות כספית ובמקביל הצענו גם אירוע תרבותי לקהל  המבוגר יותר ולקהל הדתי. שמחתי לראות את תושבי נשר, הורים וילדים, מצביעים ברגליים, וחוגגים איתנו יחד את חג האורים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות