ישיבת מועצת עיר ראשונה בקרית אתא

במהלך הישיבה חתמו חברי המועצה על הצהרת אמונים והתחייבות למלא את תפקידם במסירות ולעשות כמיטב יכולתם למען פיתוח העיר ולמען רווחת תושביה.

מועצת העיר החדשה אישרה את מינויי סגני ראש העיר: עו"ד מימון טולדנו (אשר משמש גם כמ"מ ראש העיר), אריה מייזלס ועדנה שטרניק וכן את מינוי חברי מועצת העיר בוועדות העירייה השונות. מועצת העיר אישרה גם מועד קבוע לישיבות המועצה: בכל יום רביעי הראשון של כל חודש בשעה 19:00. בהנחיית ראש העיר כל הישיבות יהיו פתוחות לציבור.

להלן רשימת חברי מועצת העיר החדשה: יעקב פרץ, עו"ד מימון טולדנו, רועי בן שלוש, עו"ד עטרה מירב ברגר, עו"ד עמנואל סולמונוב, הרצל יהודה, עופר ברבי, עו"ד סימון מושיאשוילי, עו"ד עדנה שטרניק, אריה מייזלס, עופר מועלם, ציון אסולין, הילה רובין שלם, רואי דוד, ניר יעקובי ואייל בר.

לדברי פרץ: "מועצת העיר היא הגוף האחראי על כלל פעילות העירייה. על שולחנה מתקבלות ההחלטות החשובות והמהותיות ביותר בקביעת עתידה ואופייה של העיר. במהלך השנים יצרנו שיח אמיתי ואיכותי בקבלת ההחלטות ובטוחני כי חברי המועצה מבינים את גודל המעמד והאחריות המוטלת עליהם למען קרית אתא ותושביה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות