הארנונה בקריית ביאליק נשארת אותו דבר, וזה טוב לתושבים

ההשקעה והוצאת העירייה לנפש בקריית ביאליק היא בין הגבוהות במדינה. כך, לפי נתוני  "דן אנד ברדסטריט", עיריית קריית ביאליק נמצאת במקום ה-8 בין הרשויות המקומיות בהשקעה לתושב ובמקום הראשון בארץ בין העיריות בהשקעה לתלמיד לפי נתוני הלמ"ס.
כידוע, הארנונה מתעדכנת אחת לשנה בהתאם לנוסחה הקבועה בחוק ועל פי החלטת משרד הפנים, והדבר מחייב את כל הרשויות המקומיות בארץ.
בקריית ביאליק הארנונה מהווה רק 60% מהכנסות בתקציב העירייה. חרף זאת החליט דוקורסקי שלא להעלות אותה מעבר לקבוע בחוק. בתקופת כהונתו של דוקורסקי נסוגה העירייה מצמרת הערים היקרות בתעריפי הארנונה שלהן ומנגד זינקה לראש הרשימה בהשקעותיה לתושב.
"נמשיך בתנופת העשייה בחינוך, הפיתוח, איכות החיים, הסביבה ונעמוד בכל היעדים שהצבנו לעצמנו", ציין ראש העירייה. "החלטתי שהעירייה לא תבקש אישור חריג ולא תעלה את שיעור הארנונה, מעבר לקבוע בחוק. אנו נמשיך לספק לתושבי העיר את מיטב השירותים המוניציפליים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות