סתימת פיות ודעות במועצה אזורית דרום השרון? מי דאג לחסום את דף הפייסבוק של המועמד איציק אזרי ומאיים על פעיליו?

השיא נרשם בשבוע האחרון, כשאחד המתמודדים החזקים לראשות המועצה – איציק אזרי, גילה כי חסמו את דף הפייסבוק האישי שלו מלהגיב ולשתף פוסטים בעשרות קבוצות פייסבוק של יישובי המועצה האזורית. איך חסמו? פשוט מאוד. מספיק לדווח לפייסבוק במייל שהאיש מפרסם לכאורה פרסומים פוגעניים בקבוצות. בפייסבוק לא באמת בודקים את זה. אלגוריתם שלהם חוסם אוטומטית את האדם וכך, למשך מספר ימים אותו אדם לא יכול לפרסם ולשתף בדפים אחרים ובכך גורמים להשתקתו ברשת.

אזרי סיפר: "אני מעולם לא כתבתי משהו פוגעני. אני כותב על הפעילות שלנו, על הקמפיין שלנו. מעולם לא השמצתי או תקפתי איש. נדהמתי לראות שזו שיטה של מתמודדים אחרים כדי להשתיק ולסתום פיות. אלו אנשים שרצים למשרה במועצה דמוקרטית. מה הם יעשו אם ימתחו עליהם ביקורת אם יבחרו? ישלחו לבן אדם משטרה הביתה וינתקו לו את החשמל בבית?"

למרבה הצער, בסוף השבוע נמשכה ההסתה נגד אזרי גם למרחב האמיתי, שעה שעשרות שלטים שהוצבו בסמיכות למושבים הנושקים לכפר סבא הוסרו וחלקם אף הושחתו. במבצע בזק שערכו פעיליו, נתלו מחדש כל השלטים.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות