בעקבות הפרסום על ריצת אפי דרעי לקדנציה נוספת בכפר יונה, אלברט טייב מסיר כפפות ותוקף: "אפי עושה טעות! אני רץ עד הסוף ואנצח אותו ואת כידור"

עם הכרזתו של דרעי על המשך ריצה, עלו השערות שונות בקרב תושבים, בעיקר ברשתות החברתיות לפיהן טייב עשוי להסיר את מועמדותו ולהתאחד עם דרעי או לרוץ אתו יחד. טייב מבהיר לכולם שהוא בא ומתמודד עד הסוף, והוא בא לנצח את דרעי וכחלון-כידור ואין לו שום כוונה להתאחד עם אף אחד, אלא רק להגיע עד הסוף ולנצח:

"כרגע אני מתמקד אך ורק בתכניותיי להצעיד את העיר קדימה, יחד עם הצוות המוביל שלצידי ברשימה. כפר יונה חייבת אנשי מקצוע הנקיים מפוליטיקה ועסקנות כדי להתקדם ולהתחדש, ורק המנהיגות שאני מציע תצליח להחליף את השלטון הקיים. יצרנו את האלטרנטיבה המדויקת אליה התושבים מתחברים, לנו יש את החזון, היכולות, התכניות, אנו מביאים איתנו ניסיון, ידע, יכולת ניהול וגם דלתות פתוחות במשרדי ממשלה, ואנו מגיעים עם ״אש בעיניים״.

 

איפה אתה נמצא היום מבחינת הבוחרים בכפר יונה?

 

"אנחנו נמצאים היום במקום מצוין מבחינת דעת הקהל ויש סחף אדיר למחנה שלנו מכיוון שני המחנות המתחרים. לצד אלו, לשמחתי הרבה, רבים מהקולות הצפים, אלו שהתייאשו מחמש שנים של קיפאון, רואים בנו תקווה להפיח חיים בעיר שנרדמה. להערכתי, ליריביי מצפה הפתעה גדולה ב- 30.10.

"ניסו להדביק לי כל מיני תוויות מאז תחילת הקמפיין אך אני יכול להבטיח לתושבי כפר יונה שאני לא חייב דבר ואינני 'שייך' לאף פוליטיקאי בעיר. אני תושב מן השורה שהחליט יחד עם עוד תושבים טובים לעשות מעשה, שמנו את כל עיסוקינו בצד לטובת העיר מתוך תחושת שליחות אמתית ואחריות חברתית, אנו נחושים ורק אנו נחליף את שלטון 41 השנים".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות