הותר לפרסום: פוענח הרצח הכפול בנתניה- רצח, החביא את הגופה ורצח שוב

חקירת הרצח הכפול הוטלה על צוות חקירה מיוחד ובחקירה מאומצת נמצא כי החשוד היכה בגרזן את מנהל המקום ורצח אותו על רקע חשדו כי נוצל ע"י שותפו לחדר (ויאצ'סלב) ובסיועו של מנהל המקום. בהמשך, החשוד נעל עצמו בחדר עם המנהל וכשעובדת המקום ניסתה להיכנס לחדר, החשוד ניסה לתקוף גם אותה. רק  בסיוע של עובד נוסף שנחלץ לעזרתה, הצליחו להשתלט על החשוד ולהוציא את הגרזן שהחזיק בידו.

החשוד הודה ברצח הכפול ומהחקירה התברר כי ביום 27.7.18 בשעת לילה, היכה את שותפו לחדר-ויאצ'סלב פידקין במכות גרזן והטמין את גופתו מתחת למיטה בחדרם המשותף, כשהגופה מגולגלת בשטיח. בהמשך, רצח גם את מנהל המקום. עוד סיפר החשוד כי לאחר רצח המנהל, נעל עצמו בחדר וניסה להמית את עצמו בדלק ששפך על גופו. ניסיון זה לא צלח בידו.

החשוד נעצר כאמור ביום 2.8.18 ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. השבוע הוסר צו איסור הפרסום בחקירה והוארך מעצרו של החשוד עד מחר, אז בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות