היום בערב יובל לוי יחשוף את התכנית שלדבריו תחליף את תכנית הנת"צ בוייצמן בכפ"ס ותחלץ את העיר מהפקקים

התכנית נותנת חלופה לנתיב התחבורה הציבורי המהיר, העתיד לעבור ברחוב וייצמן. נתיב דומה נסגר בפתח תקווה, לאחר שנהרגו בו 21 איש. כמו כן, הוא יוצר חלופה המנקזת את התנועה מלב העיר, אל כבישים מהירים מצפון, מדרום וממזרח. כן נותנת התכנית פתרון תעבורתי שיאפשר כניסת אלפי תושבי חדשים אל השכונות הוותיקות העומדות לפני התחדשות, כיסופים, אלי כהן ותקומה. לבסוף, תכנית יובל לוי, מונעת את הפקק התעבורתי בן השלוש שנים הצפוי בויצמן ובלב העיר, תוך יצירת מפגעי זיהום אוויר ותעבור.

היום בערב (מוצאי שבת), בשעה 21:30 תוצג התכנית, בכניסה לחצר השוק ברחוב וייצמן 125. באירוע תוצג מצגת שתפרט את התכנית הרעיונית, וכן סרט הדמיה שבו תוצג העיר כפר סבא לפני ואחרי תכניתו של המועמד לראשות העיר כפר סבא, יובל לוי.

לוי: "בואו לראות בעיניכם, לראשונה, את התכנית שתחליף את הנתיב המסוכן והפקק שמקדמת העירייה". צילום: גטיאימג'ס

 

לוי מזמין את כל התושבים להגיע ולהכיר ולשמוע על התכנית לאיכות חיים 2028 ואומר: "אני שם על השולחן את תכנית 2028 לאיכות חיים, העניין הכי מדובר בכפר סבא באחרונה. בואו לראות בעיניכם, לראשונה, את התכנית שתחליף את הנתיב המסוכן והפקק שמקדמת העירייה. התרשמו בעצמכם מהתכנית שהוכנה על ידי מתכנני ערים ישראלים מובילים, בעקרונות שילוב הקהילה שעובד מצוין בערים המתקדמות בעולם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות