פרץ בבוקר שישי לדירה ברחוב השבעה בנתניה, העיר את בני המשפחה, איים עליהם וגנב רכוש רב תוך כדי. איפה לכדו אותו השוטרים בסוף?

החשוד הצליח להימלט מהבית, לא לפני שהוא מאיים על בעל הבית וגונב רכוש רב ובעל ערך: 3 מחשבים ניידים ששימשו את בעל הבית בעבודתו בחברת הייטק, טלפונים ניידים, כונן למחשב, כסף מזומן, תכשיטים ואוזניות.
שוטרים שהגיעו במהירות למקום החלו מיד בסריקות לאיתור החשוד ואכן, תוך זמן קצר, שוטרים איתרו אותו בבניין סמוך, כשחלק מהרכוש שגנב זמן קצר קודם לכן, ברשותו והחלק האחר שנגנב נמצא בסמוך ובמסלול הבריחה של החשוד. מסתבר שהפורץ לא הסתפק בשוד אחד ועבר לבניין סמוך להמשיך בלא מפריע, כך חשב, את "עבודתו". אלא שמסתבר שזה עלה לו ביוקר.
הרכוש, בעל ערך רב עבור בעליו, הוחזר להם על ידי החוקרים. החשוד, בן 47 תושב העיר, הובא לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה, אז הוארך מעצרו ב-3 ימים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות