בא לעבוד בשבילכם: רפי סער השיק את המטה שלו בהצגת תכנית פעולה מנצחת

עיקרי התכנית: 

*בתחום החינוך הבלתי פורמלי סער דוגל בתפיסה כי חינוך טוב לא נגמר בכיתה ולכן תכנית העבודה מדברת הרבה על השקעה בפעילויות העשרה במימון העירייה מחוץ לכותלי בתי הספר, בתחום זה תוכלו למצוא גם תכניות להרחבת ההשקעה בתנועות הנוער ובספורט כחלק בלתי נפרד מהחינוך המשלים.

*בתחום התחבורה והחנייה סער מתחייב כי בכוונתו לחלץ את כפר סבא מהפקקים על ידי גיבוש תכנית אסטרטגית ושורה של פעולות, ביניהן: הגדלת מספר מקומות החנייה, קביעת מדיניות עירונית המתייחסת לעומסים בדרכים ובחניות, קידום כבישים 541 ו – 551 , מחלוף צומת 'עליה', קידום תכנון מחלף בצומת 'קניאל' ועוד.

*בשירות ובניהול– בכוונתו של סער לייעל את פעילות אגפי העירייה על ידי שורה של פעולות פשוטות ולהקים נקודות שירות ברחבי העיר שיחסכו היגררות לבניין העירייה.

*בתחום פיתוח העיר ושדרוג תשתיות מתייחס סער לרחוב ויצמן, לתכנית מתאר חדשה שתתואם לצרכי כפר סבא ותופקד רק אחרי תהליך שיתוף ציבור, להתחדשות עירונית, תמ"א 38, הקמת פארקים, שדרוג גינות קיימות ויצירת תכנית אב אדריכלית להצבת ריהוט רחוב חדש שיהפוך את העיר ליפה ונעימה יותר.

*בנושא השכונות הוותיקות מסביר סער כי נידרש להשקעות ממקורות עצמאיים על מנת לשדרג תשתיות ולהתאים את התשתיות למה שנדרש מעיר מתקדמת ומובילה במאה ה – 21. "זו חובתנו, אנחנו לא עושים טובה לאף תושב". הוא אמר בכנס.

*בתחום התעסוקה סער מבהיר כי תמהיל המגורים בכפר סבא מול תמהיל התעסוקה חייב להשתנות. לדבריו, כדי שכפר סבא תשגשג היא חייבת עוגנים כלכלים ולכן בכוונתו להקים בעיר מתחמי היי-טק וחממות טכנולוגיות שיצרו בעיר אלפי מקומות עבודה חדשניים.

*בתכנית ניתן למצוא גם תכניות בתחום פתרונות לדיור בר השגה לצעירי העיר, ניידת שירות שתגיע עד הבית לוותיקי העיר שלנו, תכנית תרבות חינמית קבועה בשכונות, שיקום מבנים היסטוריים כמו קולנוע "חן" וקולנוע "עמל, הקמת ארגון גג לכל הגופים המתנדבים בעיר ועוד .

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות