עיריית רמת השרון למען העסקת בעלי מוגבלויות

העירייה השקיעה משאבים לוגיסטיים רבים לטובת שילוב בעלי הצרכים המיוחדים במערכת העירונית. לטובת כך הותקנו בבניין העירייה מרבדים פלסטיים עם בליטות, בסמוך למדרגות כסימן עזר לכבדי ראיה המהווים עבורם סימון אזהרה לפני ירידה במדרגות וזאת לצד אמצעי עזר להנגשה לכבדי שמיעה שהותקנו בעמדות קבלת קהל, שילוט נגיש בבניין העירייה בכל הקומות, פס סימון ברוחב 3 ס"מ על כל מדרגה ושילוט ייחודי לכבדי ראיה ועוד. פעולות אלו בבניין העירייה, מהוות השלמה למעקות מיוחדים שהוצבו בפתח המבנה, לצד דלפקים לשיפור השירות לאוכלוסייה המיוחדת, התקנת שירותים לנכים והנמכת המדרכה בחזית הבניין, במטרה לאפשר גישה נוחה לבניין בעזרת כיסא גלגלים ועוד.

מנכ"לית עיריית רמת השרון, שירלי פאר יגרמן הוסיפה: "אנו רואים חשיבות רבה וערך חברתי מוסף, בשילוב וקליטה של אנשים עם צרכים מיוחדים במערכת העירונית. העירייה תמשיך ותשקיע משאבים לטובת נושאים חשובים אלו גם בעתיד ותפעל להמשיך ולגייס בעלי מוגבלויות נוספים וזאת מעבר לעמידה ביעדים שקבע החוק. זה האינטרס שלנו כגוף ציבורי לקדם ערכים חברתיים חשובים אלו לטובת הקהילה, מאחר וכל הצדדים יוצאים נשכרים מהמהלך".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות