סערת ההפרדה בכפ"ס- מנכ"ל העירייה צחר: "הייתה טעות בהחלטה, אבל היא לא הייתה של בתי הספר הדתיים"

מאותו רגע החלה סערה גדולה בעניין שעירבה הורים, תלמידים ואת אנשי העירייה.

היום בבוקר, בראיון ליומן הבוקר ברשת ב', מנכ"ל עיריית כפר סבא, איתי צחר הודה: "הייתה טעות בחלטה, זה לא היה צריך לקרות. היו צריכים לתת לתלמידי כצנלסון לשבת במעורב ולאולפנה ולישיבה שישבו בנפרד מתוך כבוד למנהגיהם. הטעות הייתה, אבל אנחנו לא עיר כזאת, אנחנו עיר של פלורליזם".

לשאלה מי קיבל את ההחלטה ומי דרש מהבנות לשבת אחורה, צחר אמר כי הדרישה לא באה מאנשי הישיבה או האולפנה, אלא דווקא מצד אחר.

מבדיקה שמערכת "ניוזים" ערכה, עולה כי אכן הדרישה להפרדה כלל לא הגיעה מאנשי הישיבה או האולפנה, אלא דווקא הייתה הואה שהגיעה ממורה בכצנלסון שחשבה שכך טוב יהיה לעשות.

כבר אתמול נערך בירור נוקב עם אותה מורה.

יובל לוי. מציג רשימה מגוונת, ניסיון לצד צעירים עם עשייה גדולה

המועמד לראשות העיר כפר סבא, עו"ד יובל לוי, התייחס היום לפרשה ואמר: "כראש עיר לא ארשה הפרדה בין בנים ובנות והושבת בנים מלפנים ובנות מאחור. עם זאת, מכיוון שמדובר בטעות והעניין בבירור הגורמים המוסמכים, אני קורא לאחראים שלא לשפוט לחומרה את מי ששגה. מתפקידם של מנהלי מערכת החינוך לקבוע כללי התנהגות לפי המדיניות שנקבעה בעיר , לקחת אחריות לטעות בשטח ולא להטיל את מלוא האחריות על העובדים. הלקח ראוי שילמד ותמנע הישנות המקרה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות