מרגש וכואב: גיל יצחקי, אביה של אליאן בת השלוש שנהרגה בתאונה לפני 10 ימים, כשהיא לצדו, כתב פוסט שמטלטל רבים: "מאז שהלכת ואני בדד, חיי אפורים קשים וגמורים"

וכך כתב גיל יצחקי לבתו אליאן ז"ל:

 

"לילות ארוכים סובב בדרכים רוצה מנוחה לנפש, בוכה זוכר מבטך אליי מחייך, קשה לי. בלילות נתת את עצמך מאז שהלכת ואני בדד חיי אפורים קשים וגמורים. זוכר מבטך אליי מחייך, קשה לי בלילות נתת את עצמך.

בים של דמעות סובב לי שעות.
קורא שוב בשמך רוצה ליראותך.
ליבי מתחנן לא נח לא ישן בים של דמעות אבדו התקוות!!!

אומרים שהזמן תרופה למכאוב, אין עתיד בלעדייך.
קשה לי מנשוא השמש שקעה חלפה עוד שעה .
נותרה חשכה בנפש בוכה. לילות ארוכים סובב בדרכים.
לאל מתפלל שבי יסתכל.

ביםם של דמעות סובב לי שעות קוראאאא שוב בשמך רוצה לראותך ליבי מתחנן לא נח, לא ישן. בים של דמעות אבדו התקות!!!

אליאןןןןןן אליאןןןןן צועק שוב בשמך. אין מילים שיכלו לתאר ואילו במעט כמה געגועים יש לי אלייך ילדה שלי, מלאך שלי, נסיכה שלי, אהבה שלי מאהבת שלי, חברה שלי, שותפה שלי, חיים שלי. חייכנית שכמותך מלאת אהבה, שמחה, נתינה, שופעת אור קורנת ומחבקת. אליאני שלי, קטנה שלי.

 

הפוסט שהעלה גיל יצחקי על בתו אליאן יצחקי ז"ל. צילום: פייסבוק גיל יצחקי

"אני לא מאמין שזה מה שאני עושה, משתף אתכם אנשים יקרים בכאב העצום שאני מרגיש. אני נושם אותך בבוקר והולך לישון איתך בלילה. לישון חחחח אליאן שלי נישאר לי לבקש מימך דבר אחד: שמרי עלינו. שמרי על אבא שלך שמשתגע, שמרי על אמא שלך שאהבת כל כך, את ניתאי שמעון שבקושי הספקת להכיר.

תתני לאבא כוחות להוביל את הבית הזה הכי גבוה שאפשר.

את צדיקה חיים שלי. זה הדבר היחידי שהצלחתי להתחבר אליו מכל מה שאמרו. את נשמה גבוהה שתלווה אותי כל החיים.

אני אעצור פה, כי זה על הקצה שבקצה אליאןןן. אבא שלך אוהבבבבבב אותךךךךך ומתגעגעעעעעעע בואי אליי בחלומות תת.

ולכם אנשים יקרים.. משפחה, חברים, קרובים, רחוקים. באמת כלום לא מובן מאליו – חיבקתם ועדין מחבקים. אני מודה לכם כי בזכותכם אני חי ושומע בעצתכם תודה, תודה, תודה".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות