מוכנים לטירוף? חודש של מתנות מחכה לכם, הגולשים שלנו, מיום ראשון!!

לאטק הינה חנות אינטרנטית ופרונטאלית, המספקת שירותי מכירה ותיקונים עבור טלפונים סלולרים. בחנות ניתן לרכוש מוצרים של החברות המובילות בעולם – Apple, Samsung, Google, Oneplus, Xiaomi ועוד… ממכשירי סלולר, טאבלטים, אייפדים, שעונים חכמים, רמקולים ועד אוזניות בלוטות' – כל זאת ועוד קיים בחנות במלאי זמין המתחדש מדי שבוע!

הייחודיות של פלאטק היא בחוויית הרכישה הכוללת, החל מצוות מכירה ותיקונים מקצועי וכלה בשירות שוטף לאחר הרכישה. החנות מנוהלת ומתפקדת כחנות בוטיק- כל המכשירים שמגיעים בחנות נבחרו בקפידה לאחר בדיקה מעמיקה של חוות דעת בקרב משתמשים ברחבי העולם. המנהל והבעלים, גיל פולד, שעוסק ביבוא מוצרים ומותגים חדשים מזה עשור, הוא גם היבואן של כל המוצרים בחנות עצמה, כך שמחירי המוצרים מונגשים ללקוח כמה שיותר (מחירי יבואן- צרכן) וכך החנות מדורגת בין הזולות והאיכותיות ביותר באתרי השוואות המחירים.

החנות של חברת פלאטק שנפתחה בשנת 2016 כסניף ראשון לביצוע מהפך שירותי וצרכני בענף הסלולר, נותנת מענה הוגן ואמין לצרכני הסלולר והטכנולוגיה הביתית. בחנות קיימת מעבדה שמציעה שירותי תיקונים למגוון רחב של מכשירים, במהירות האפשרית, ללא פשרה על איכות השירות וכל לקוח מקבל יחס חם ואישי וניתן לראות זאת בחוות הדעת המפורסמות –

"רכשתי מהחנות טאבלט מסוג סמסונג, התקשרות נהדרת, יחס מעולה, עמידה בכל ההתחייבויות. והכל בצורה נעימה ומכובדת. תענוג" (אבנר)

"הגעתי לפלא-טק אחרי שהייתי בכמה חנויות לצורך בירורים ובדיקות. השירות היה שונה לחלוטין מאשר בשאר החנויות. ספיר שירתה אותנו באמונה, בכנות וביושר והשירות שלה היה בדיוק מה שהייתי צריך – היא לא דחפה אותי לקנות, לא התחנפה ולא התנהגה כמו אשת מכירות, משהו שמרתיע אותי מיד. המחיר זול, האביזרים המשלימים כמו מגן מסך ומטען היו זולים גם הם במפתיע. יש חניה צמוד לחנות ללא תשלום. בקיצור, מומלץ בחום!" (יעקב)

פלאטק ממוקמת ברחוב קיבוץ גלויות 106 בתל אביב ופתוחה בימים א'-ה' בין השעות 09:30-19:00 וביום ו' בין השעות 09:30-14:30.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות