איך שכונה שלמה בצפון תל אביב חיה בפחד בגלל..כלב אחד. ולמה הרשויות לא עושות דבר לאחר שנשך ותקף תושבים רבים?

הסיפור הזה מעלה שאלות מאוד קשות לרשויות:
1. הווטרינר נתן הוראה לסרס את הכלב, הוא אמר לי זאת במפורש בשיחה המוקלטת. מדוע הוא לא הקציב לבעלי הכלב פרק זמן לביצוע הסירוס? מדוע הווטרינר לא ביצע מעקב כדי לוודא שהסירוס אכן בוצע? מדוע הווטרינר נזכר לפנות לבעלי הכלב רק ביום חמישי לאחר שאני פניתי אליו ? האם הוא בכלל פנה לבעלי הכלב ? עד היום הוא לא ענה לי על כך
2. הווטרינר חייב את בעלי הכלב להסתובב עם רסן כל פעם שהוא בחוץ, מדוע אנשי הסיירת הירוקה לא ידעו על כך ? מדוע האנשים שהותקפו לא עודכנו ולא נתבקשו לעדכן את הרשויות במידה והכלב מסתובב ללא רסן ?
3. על פי תיעוד המקרים המפורט, 4 האנשים שהותקפו פנו למשרד הבריאות ברחוב הארבעה ודיווחו על תקיפה של כלב. כולם תיארו את אותו הכלב והרשויות ידעו בוודאות באיזה כלב מדובר שהרי כולם נתנו את הכתובת. מדוע לא ננקטה כל פעולה מצד הרשויות למעט ההסגר הראשון שהכלב היה בו בעקבות המקרה של אריק ?
4. איך קורה שביום שלישי ה13/3 מגישה ע"ש תלונה ברחוב הארבעה על תקיפת הכלב וביום חמישי ה15/3 אומר לי הווטרינר בטלפון שאין לו כול מושג על תקיפות הכלב שהיו ביום שני ה12/3?
5. מה אמורים לעשות דיירי בניין כאשר בעל כלב שהוגדר כמסוכן על ידי הרשויות בוחר לשחרר אותו חופשי ללא רצועה וללא רסן ? מי אמור לטפל בכלב ובבעלים אם העירייה טוענת שמדובר בשטח פרטי ואין לה זכות התערבות ?
6. מדוע הווטרינר העירוני בוחר לסתום לי את הפה באיומי תביעה במקום לתת מענה לשאלות שמאוד מטרידות אותנו ?
מר חולדאי, עיריית תל אביב יפו, משטרת ישראל, משרד הבריאות והשירות הווטרינרי, באחריותכם שילדינו ותושבנו יוכלו להסתובב בבטחה בשכונת כוכב הצפון בלי פחד.
אנו לא מבקשים להמית את הכלב או לשים אותו בהסגר, אנו מבקשים שהבעיה תטופל. המשפחה הזו לא יודעת ולא מצליחה להשתלט על הכלב הזה, הכלב הזה אינו יכול להמשיך ולגור בדירת מגורים, הוא מסכן וסובל. חובה להוציאו מידיה של אותה משפחה ולהעבירו למקום עם מרחבים ומרוחק מבני אדם כדי שלא יפגע בהם יותר. יש שיטות רבות לטפל בכלב, לשלוח אותו לאילוף, לשם עליו צ'יפ המפיק זרם חשמלי בשלט רחוק (במקרה של חוסר ברירה) וכמובן הסירוס שהווטרינר ביקש ולא בוצע.
מאז התקיפה הראשונה עליה אנו יודעים, לא נעשה דבר מזה על ידי הרשויות!
התנים הם סיפור מלחיץ אך לשמחתנו הם עוד לא נשכו מישהו בתל אביב יפו, הכלב הזה הוא סיפור ממשי והוא נשך לפחות 4 אנשים מאז חודש אוקטובר 2017 מה אתם עושים כדי לעצור זאת ולהחזיר את הביטחון לשכונת כוכב הצפון?

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות