גם בחיפה ירד האבל: סמל נתנאל קהלני ז"ל שנהרג בשישי בפיגוע, הוא בנו של דני – מוכר הירקות האהוב משוק תלפיות. היום הובא למנוחות סגן זיו דאס מאזור

האב דני דיבר אתמול עם היוודע הידיעה הקשה ואמר: "אני שבור, כולנו שבורים. אני לא יודע אם אני אצליח להתאושש מזה. הוא רק היה בתחילת החיים שלו. שלחנו אותו מבית הספר לצבא וקיבלנו אותו ככה. זה ילד שמאוד אהב לעזור לי, תמיד דאג, תמיד היה אכפתי ואהב לעזור לכל האנשים.

"זו מכה קשה לכל המשפחה. לקחו משהו ממני שאני לא יודע איך נתאושש מזה ואיך אני אעמוד על הרגליים. אנחנו לא מצליחים לעכל".

האם נעמי ספדה לבנה בהלוויה ואמרה: "נתנאל שלי, אהוב ליבי, ילד שלי יקר. איך אני נפרדת ממך היום? תמיד ידענו שניפרד אבל אף פעם לא שיערתי שזה יהיה כל כך מהר. היית ילד נפלא, אהבת לחיות, מלא שמחת חיים. ילד טוב שלי עם לב זהב. תודה על 20 שנה של חסד, אהבה וחברות. לא ניפרד לעולם, תמיד נהיה ביחד בליבי. אני אוהבת אותך מאוד, והלוואי שיום אחד ניפגש בנצח".

נתנאל קהלני הניח אחריו הורים וארבעה אחים.

האב דני קהלני והאם. "ילד אהוב שלנו, ניפגש בנצח". צילום: יוטיוב

היום בצהריים הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בחולון, סרן זיו דאוס ז"ל מאזור. אלפים מהעיר ומחטיבת החילוץ בפיקוד העורף, שם שירת זיו כמפקד מחלקה, ליוו את הצעיר המבריק וחדור אהבת הארץ בדרכו האחרונה.

סבו של זיו, שלום דאוס, זעק מעל קברו של הנכד: "שמע ישראל אלוהים, למה? מה עשינו? למה זה מגיע לנו?".

האב רונן שבור אמר מעל קבר בנו: "אני צריך להגיד עליו קדיש? הוא צריך להגיד עליי קדיש, זה נגד הטבע. לקחו לי מלאך, אלוהים לוקח את כל המלאכים וכל הטובים".

סרן זיו דאוס ז"ל. נלחם להיות קרבי. צילום: פייסבוק זיו דאוס
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות