סכנת כלבת: להקות תנים פושטות על השכונות הצפוניות של תל אביב

גבי, שלום, אשמח לקבל תגובה לפוסט שהעלית, למה אתה לא מפנה את הבעיה לחברי מרצ במועצת העיר מאחר והם בקואליציה?

אם קראת את הפוסט שלי, אז בטח ראית שגם מיטל להבי יו"ר מרצ מתוייגת. דרך אגב, מר"צ הם לא הכתובת בעיריית תל אביב.

מה תבקש שייעשה בנידון?

שם לב, אני לא מבקש להשמיד את התנים, אני מבקש לטפל בבעיה ולהרגיע את התושבים שנמצאים בהיסטריה רצינית. ואין לזה כל קשר לעובדת היותי מועמד מר"צ למועצה. אפשר לציין בנוסף, שיש הרבה דרכים הומניות לטפל בבעיה, אפשר להרדים את החיות, לבדוק את בריאותן ולהעביר אותן למקומות מחיה המתאימים להם. אני לא מבקש להרעיל אותם או להרוג אותם, בסה"כ שהעירייה או רשות הטבע על פי בקשת העירייה ידאגו להעביר אותם למקום בטוח להם ולנו.

 איל לבנון , חבר ועד שכונת למד ויו"ר הנהגת ההורים בבי"ס ארן, מרגישים במצוקה? 

התנים נצפים בשכונת למד במרחבים הציבוריים ובחצרות הבתים החל משעות הערב המוקדמות ועד שעות הבוקר כולל גם בשעות בהם יש כבר אור בחוץ. הם מסתובבים בלהקות וביחידים. המצב הביא לכך שהגינות מתרוקנות עם רדת החשכה וילדים ונוער מפחדים להסתובב לבד. וירידה עם בעלי החיים הביתיים הופכת למבצע של ממש בשבועות האחרונים עם התגברות התופעה יללות התנים מונעות שינה לכל אורך הלילה. ידוע לנו שמספיק תן אחד חולה כדי שהחיסון הסטטיסטי שניתן לתנים לא יהיה שווה כלום. פניה לרשויות הולידה עד היום רק הנחיות לא מספקות ללא שום פעולה אחרת של הרשויות. התנים נצפים בכמויות שלא נראו בעבר.

 

 

 

תנים בשכונת ל' בתל אביב. צילום: ווטסאפ שיכון ל'
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות