שוטרי מחוז מרכז עצרו תושב ראש העין בחשד לגידול וסחר בסמים ובסיום החקירה הוגש נגדו כתב אישום

בלשי תחנת ראש העין עצרו לפני כשבועיים תושב העיר לאחר שזיהו אותו בתחנת דלק הסמוכה לעיר כשהוא מבצע עבירת תנועה. במהלך בדיקת פרטי הנאשם נמצא כי הוא רוכב על קטנוע ללא רישיון נהיגה בתוקף ולוחית הזיהוי שלו מזויפת

כמו כן, בחיפוש שביצעו בלשי התחנה באופנוע נתפסו מאות גרמים של חומר החשוד כסם מסוג קנאביס מחולק למנות ובסיומו עצרו הבלשים את הנאשם – תושב ראש העין בשנות ה 40 לחייו.

עם התקדמות החקירה שנוהלה בתחנת ראש העין איתרו חוקרי התחנה מעבדת סמים שהוקמה ופעלה במשך שנה בבית אביו של הנאשם כאשר חיבורי החשמל למקום בוצעו באופן פיראטי והיוו סכנת חיים ושווי עלות צריכת החשמל שנצרך ולא שולם הינו מעל 14,000 ₪.

בתום החקירה, גיבשו חוקרי התחנה תשתית ראייתית לעשרות מקרים של סחר בסמים כאשר הנאשם הגיע לרוב ל"לקוחות" ומקבל תשלום במזומן או באמצעות יישומון ביט/ פייבוקס אשר היה מועבר לחשבונות אישתו/ חברת משפחה.

מעצרו של הנאשם הוארך בהתאם לצרכי החקירה ואתמול הגישה נגדו פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום בגין סחר והחזקת סמים, גניבת חשמל ועוד.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות