נעצר במהירות 248 קמ"ש: "אני בדרך להחייאה".

תושב שפרעם נתפס נוהג במהירות של 248 קמ"ש ברכב "משופר", בית-המשפט גזר עליו 5 חודשי מאסר שירוצו בדרך של עבודות שירות ומעל 3 שנים פסילה

בפעילות שוטרי משטרת התנועה הארצית (ימת"א שרון) בכביש 6 סמוך למחלף נחשונים נתפס תושב שפרעם בן 32, נוהג במהירות מופרזת של 248 קמ"ש, הנהג נעצר במקום לחקירה ובדיקת תקינות הרכב אצל בוחני התנועה במרחב שרון, הנהג בתגובה למעצרו טען: כי הוא "בדרך להחייאה" ודרש שהשוטר ישחרר אותו. בחקירה ובדיקת רכבו של החשוד התגלו שיוניים ושיפורים שבוצעו באופן לא חוקי ונמצא במצב העלול לסכן את עוברי הדרך, וכי בכלל אינו בדרך להחייאה.

במסגרת המאבק בתופעה של נהיגה במהירות מופרזת ברכבים עם שינוי מבנה רכב באופן לא חוקי, יחידת תביעות התעבורה (מרכז) של משטרת ישראל הגישה נגד הנהג כתב אישום הכולל 6 סעיפי עבירה בהן: עבירות של נהיגה במהירות מעל 41 קמ"ש בדרך עירונית, נהיגה בקלות ראש, רכב הנמצא במצב לסכן עוברי דרך, רכב שמבנהו, ציודו, אביזריו שלא לפי התקנות, שינוי מבנה רכב ונהיגה ברכב ללא ביטוח.
כמו כן פורט בכתב האישום 7 שינויים לא חוקיים שנעשו במבנה הרכב בהם בין היתר קיומה של מערכת דלק מקבילה, מערכת לשיפור והתאמת זמני תגובה של דוושת ההאצה, מערכת מחשב פריצה ושדרוג תוכנת ניהול מנוע.

הנהג כפר בכתב האישום המיוחס לו, עו"ד פקד קורל מרקוביץ' מטעם תביעות התעבורה המשטרתית ניהלה את התיק נגדו בבית המשפט אשר בסיום ההליך הנהג הורשע בכל העבירות המיוחסת לו ונגזר עליו 5 חודשי מאסר שירוצו בעבודות שחרות, 45 חודשי פסילה, קנס בסך 3,000 ₪ לצד מאסר ופסילה על תנאי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות