אריאל: תינוק ננעל בשגגה ברכב, מנהלי סניף וצוות בידידים חילצו אותו בשלום • "יצאתי לחלץ ממתחם הפלוגה בה אני משרת במילואים"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו ברחוב מוריה באריאל

דביר יעקב, מוקדן ידידים תיכונים דרום, ענה לשיחה במוקד, לקח פרטים והזעיק מתנדבים. אסף מצוינים – מנהל צוות אריאל, ואריה שוחט – מנהל סניף חומש, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המנהלים את התינוק בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

אסף מספר: "אני משרת במילואים בפלוגת אריאל בהג"מר אפרים. הייתי במתחם הפלוגה והגעתי תוך דקות ספורות. מיד אחר כך הצטרף אליי אריה. תוך כדי שאנחנו פועלים לפתוח את הרכב, הגיעו כוחות חירום ושיטור עירוני וחיכו לסיום העבודה שלנו. זו זכות גדולה לקחת חלק בחילוץ תינוק נעול ברכב, תחושת סיפוק אדירה וגאווה. האמא שמחה מאוד על הגעתנו המהירה והודתה לנו מקרב לב."

אריה מוסיף: "הייתי בקניות עם אשתי, יצאתי מיד מהחנות כשאני משאיר אותה לסיים לבד את הקניות. חברתי לאסף ויחד חילצנו את התינוק. תוך כדי עבודה איש כוחות חירום שאל מדוע לא לשבור חלון. אמרתי לו שייתן לנו דקה, ואכן אחרי כמה שניות בודדות פתחנו את הדלת. הוא אמר לי אחר כך שאנחנו באמת יודעים מה אנחנו עושים."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות