נתניה: בתוך חצי שעה חילצו מתנדבי ידידים פעוט ופעוטה מרכב נעול בשתי כתובות בעיר, בשני המקרים מדובר על הורים שמסרו את מפתח הרכב בידי הילדים. בידידים חוזרים וקוראים להורים להחזיק עליהם את מפתח הרכב תמיד

התקבלו שתי קריאות במוקד ידידים אודות ילדים קטנים שננעלו בשגגה ברכב לעיני בני משפחתם

בתחילה התקבל דיווח על פעוט כבן שנה וחצי שננעל בשגגה ברכב לעיני הוריו ברחוב התלתן בעיר. מוקדן ידידים דוד אורשלימי הזעיק מתנדבים, ונועם לידני ואור סעדה, מתנדבי סניף נתניה, הגיעו במהירות וחילצו את הפעוט בשלום.

כמחצית השעה אחר כך התקבלה קריאה נוספת על פעוטה כבת שנה וחצי שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה וסבתה, ברחוב דרך דגניה בשכונת קרית השרון בעיר. תהילה יהודה – אחראית יומן מתלמדים מרכז, יחד עם רחמים יוסף, יצחק כהן, ונועם לידני שבדיוק סיים את החילוץ הראשון, הגיעו במהירות וחילצו את הפעוטה בשלום. בשני המקרים לא נגרם כל נזק לרכב.

נועם לידני, מספר על החילוץ הראשון: "הכנתי ארוחת בוקר לילדים, ועם קבלת הקריאה יצאתי במהירות. הדרך הייתה פקוקה מאוד אבל הגעתי מהר. הילד היה קצת בלחץ וההורים הרגיעו אותו שידידים באו לחלץ. מתברר שהם נתנו לו לשחק עם מפתח הרכב והוא נעל את עצמו. היה מתוק לשמוע את הבכי שלו ברגע שפתחנו את דלת הרכב. כיף לפתוח ככה את היום ואת השבוע. כמה דקות אחר כך יצאתי לחילוץ השני."

תהילה מספרת על החילוץ השני: "גם במקרה הזה מדובר על נתינת מפתח בידי הילדה. למעשה היא התקשרה לכיבוי אש שהעבירו לנו מיד את הפרטים. כשהגעתי לרכב היא עוד היתה איתם על הקו. יחד בעבודת צוות פתחנו מהר את הרכב. כיף לפתוח את הבוקר בתחושה של הצלת חיים."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד, ושלא לתת לילדים את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות