נתניה למען העסקים

בעקבות המלחמה הורתה ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, על מספר הקלות לציבור: היעדר אכיפה בחניית כחול-לבן, דחיית תשלום ארנונה לעסקים, הקפאה של הליכי אכיפת חובות, פטור ל-3 חוד' עבור אגרת שילוט לעסקים ופטור אגרת כיסאות ושולחנות ל-3 חוד' ובקשה להארכת רישיונות עסק.

כבר מתחילת הלחימה הנחתה ראש העיר על היעדר אכיפה בחניית כחול-לבן. כמו כן, בוצעה הקפאה זמנית של הליכי האכיפה של חובות כנגד חייבים לתקופת המלחמה הן בארנונה, חניה ואגרות.

בנוסף, עיריית נתניה תדחה את תשלום הארנונה לעסקים לחודשים נובמבר- דצמבר למועד 31.12 ללא ריבית.

עוד ניתן פטור למשך שלושה חודשים עבור אגרת שילוט לעסקים, וכן פטור אגרת כיסאות ושולחנות עבור חודשים אוקטובר-נובמבר-דצמבר 23.

ראש העיר פנתה לשר הפנים ולשר הכלכלה בבקשה להאריך רישיונות עסק קבועים וזמניים בשל המלחמה.

"בימים אלו נמצאת מדינת ישראל במלחמה מול כוחות רשע אכזריים המבקשים לכלותה. העסקים בימים אה סובלים במיוחד, הן ממחסור בעובדים בשל צווי 8 והן מלקוחות שלא פוקדים את בתי העסק", ציינה פיירברג-איכר וביקשה לתת לעסקים אשר קורסים תחת הנטל, תקופת הארכה על מנת שלא יעסקו בבירוקרטיה והוצאות מיותרות.

 

בנוסף, לאור הלחימה המתמשכת ומתוך רצון לסייע לעסקים, תצא העירייה בקמפיין עידוד קנייה מעסקים מקומיים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות