מפץ בנתניה: ישראל שטבון תומך במרים פיירברג איכר וסיעת נתניה אחת

ראש העיר זוכה לתמיכה מקיר לקיר בציבור הצרפתי בעיר

השבוע נערך כנס בחירות של מרים פיירברג-איכר ורשימת נתניה אחת לקהילה דוברי הצרפתית בנתניה.
מאות הגיעו לכנס אשר יזמה אותו סגנית ראש העיר ומי שמתמודדת למועצת העיר ברשימה נתניה אחת ליאורה לוי.

לוי כידוע בעצמה עלתה מצרפת ומזוהה היטב עם רבנים וקהילות בציבור העולים מצרפת בעיר.

לכנס הגיעו לתמוך במרים ובליאורה אנשי מפתח בציבור הצרפתי, רבנים, ראשי עמותות, אנשי ציבור ויזמים.

ד״ר ישראל שטבון, אבא של יוני שטבון, רופא קרדיולוג בכיר המוכר מאוד בעיר, אשר כיהן כחבר מועצת העיר במשך עשור הגיע אף הוא לכנס והביע תמיכה.

״מי שצריכה להנהיג את נתניה בקדנציה הבאה זאת מרים פיירברג איכר. כדי שהיא תהיה ראש העיר לחמש שנים נוספות, וגם ש׳נתניה אחת׳ תהיה עם הרבה כח, כדי להמשיך לעבוד עבור תושבי נתניה בכלל, והעולים הצרפתים בפרט, חשוב מאוד שכולנו נצא להצביע ב-31 באוקטובר, בפתק צהוב עבור מרים ובפתק למועצה עבור רשימת נתניה אחת״.

ד"ר שטבון מעבר להיותו רופא בכיר, הינו איש חסד רב פעלים מצפון העיר. הוא הסביר לקהל שלמרות שהוא כיהן הרבה שנים באופוזיציה תמיד היה כבוד והערכה הדדית בינו לבין ראש העיר וגם כשהיו מחלוקות תמיד ידעו לכבד אחד את השני. כמו כן, אף הזכיר את בנו, חבר הכנסת לשעבר יוני שטבון, שהתמודד בבחירות האחרונות נגד ראש העיר מרים פיירברג-איכר. כזכור ליאורה לוי התמודדה כמספר 2 ברשימתו של שטבון.

פיירברג איכר זוכה לתמיכה רחבה מקיר לקיר בקהילה הצרפתית בנתניה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות