בחירות רעננה: אבי יוסף מציב את עו"ד אודליה כהן-שינדוף כמספר 2 ברשימתו. שינדוף עמדה בראש הנהגת ההורים בעיר

עו"ד אבי יוסף, המתמודד על ראשות העיר ברעננה, הודיע אתמול על הצבתה של עו"ד אודליה כהן-שינדוף כמספר 2 ברשימתו למועצה. שינדוף כיהנה במשך 4 שנים, עד לאחרונה כיו"ר הנהגת ההורים העירונית וכסגנית יו"ר הנהגת ההורים הארצית

עו"ד אבי יוסף המועמד לראשות העיר ברעננה, הכריז אמש על הצבתה של עו"ד אודליה כהן-שינדוף כמספר 2 ברשימתו למועצה, רשימת "ביחד".
כהן- שינדוף עמדה, עד לפני מספר חודשים, בראש הנהגת ההורים ברעננה וכיהנה כסגנית יו"ר הנהגת ההורים הארצית.
עם צירופה לרשימה אמר יוסף אמש: "אודליה היא השותפה המושלמת, שמביאה מצד אחד את הרעננות של מי שמגיעה מחוץ למערכת הפוליטית הקיימת, אך מצד שני היא בעלת עבר עשיר ומוצלח של עשייה עירונית רבת שנים, כיו"ר הנהגת ההורים העירונית וכסגנית יו"ר הנהגת ההורים הארצית. אלה אנחנו: חדשים בפוליטיקה המקומית אבל ותיקים ומנוסים מאוד בציבוריות בעיר, בפעילות בקהילה ובעיקר באהבת רעננה ותושביה.
בתפקידה האחרון התנהלה אודליה בהצלחה מול הרשויות הארציות והוכיחה כשהמטרה נכונה – אין דבר העומד בפניה ואין דלת שהיא לא יודעת לפתוח. נשים מסוגה צריכות להיות בהנהגת העיר ולהצעיד אותה להישגים ולהצלחות".
עם פרישתה מיו"ר הנהגת ההורים העירונית, נשאלה בראיון בעבר שינדוף אם היא שוקלת השתלבות במערכת הפוליטית העירונית והיא ענתה שבבוא הזמן תקול זאת.
צילום: מטה ביחד, אבי יוסף
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות