מסתמן באור עקיבא: אשר ארביב, איש החינוך המוערך בעיר, עומד להכריז על מירוץ לראשות העיר

המירוץ לראשות העיר באור עקיבא מסתמן כרב מתחרים. בימים אלו מסתמן כי איש החינוך המוכר והמוערך, אשר ארביב, יכריז גם הוא על ריצה לראשות העיר

לאחר השעייתו של ראש עיריית אור עקיבא, יעקב אדרי הוותיק, התחרות לראשות העיר בבחירות שיתקיימו בסוף אוקטובר הפכה לפתוחה יותר מתמיד. כבר עתה מסתמנים מספר מועמדים ודאיים במירוץ לכסא ראש העיר, כמו ראש העיר הזמני – אלי אנקונינה. כמו כן, גם ראש העיר לשעבר, שמחה יוסיפוב יחזור למירוץ וינסה לרשום קאמבק.

אלא שבשבועות האחרונים הולך ועולה יותר ויותר שמו של איש החינוך, יליד אור עקיבא, אשר ארביב. ארביב הוא פעיל חברתי ואיש חינוך שרושם לזכותו כמה מיזמים ופרויקטים עליהם גדלו צעירים ותושבים רבים באור עקיבא.

ארביב בן ה-48 משמש כיום כמפקח בכיר במשרד החינוך במחוז חיפה והצפון. במשך שנים הוא עמד בראש קידום מיזמים עירוניים לצעירים בעיקר והתביע את חותמו במערכת החינוך העירונית באור עקיבא – הוא החל את דרכו בצעירותו כמדריך חבורות רחוב, רכז נוער ומשם היה זה שהקים וייסד את מחלקת הנוער העירונית וזכה על כך בפרס חינוך ארצי.

הוא הקים את מערך הצהרונים בעיר, ייסד את שבט הצופים ואף את מועדון "קפה הפוך" לנוער באורות.

לפני מספר שנים החליט ארביב לעזוב את המערך העירוני, להפתעת רבים ולעבור להיות מפקח בכיר במשרד החינוך.

בימים אלו מסתמן כי ארביב החליט לשוב למערך העירוני ולרוץ לראשות העירייה אותה הוא מכיר היטב.

מאחר וארביב עדיין עובד במערכת החינוך, הוא לא יכול להכריז או להתבטא בעניין פוליטי. אם יחליט אכן לרוץ, כפי שמסתמן לפי מקורביו, הוא יצא לחל"ת ממשרד החינוך.

יש לציין, כי לארביב ניסיון עשיר בשדה המוניציפלי ברשויות בהן הוא משמש כמפקח רשותי.

נכון להיום ישנם כשישה מועמדים לראשות העיר אור עקיבא, כשמסתמן שלא נאמרה המילה האחרונה בנושא.

פנינו לתגובת אשר ארביב, שהעדיף לא להגיב בנושא מעצם היותו עובד מדינה עדיין.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות