כפר יונה רושמת שיא משלה: מספר סקרים מרובה, שעורכים המתמודדים לראשות העיר. לא תאמינו מה אומרים על כך המתמודדים וגם מה דעת התושבים?

איך קורה שבעיר קטנה כמו כפר יונה יש "מכת" סקרים לגבי הבחירות לעירייה שיגיעו רק בעוד 5 חודשים? "כל שבועיים מקבלים מסרונים או טלפונים עם סקרים. זה מכה", אומרים התושבים

"לפי מספר הסקרים שאנחנו חוטפים פה בכפר יונה נראה שמינימום רצים פה לראשות העיר ניו יורק", כך אומר בחיוך תושב שכונת שרונה שקיבל לפני מספר ימים שיחת סקר בחירות לראשות העיר, כשרק יומיים! קודם לכן קיבל שיחת סקר אחרת.

בכפר יונה נדמה ש"חילוף החומרים" בכל הנוגע לבחירות לראשות העיר בסוף אוקטובר, הוא מואץ בכמה מונים לעומת כל הערים האחרות בארץ. רק עד לפני כשבועיים ימים נראו ברחבי העיר שלטים של מספר מועמדים – שלטים שראש העיר שוש כחלון כידור דאגה שיוסרו מאחר והם מנוגדים לחוק הבחירות שמאפשר תלייתם רק 3 חודשים לפני הבחירות.

אלא שכל זאת מתגמד לעומת מה שנראה כפאניקה של ממש שאוחזת במתמודדים לראשות העיר באוקטובר.

נכון להיום ראש העיר כחלון כידור תרוץ לקדנציה נוספת.

אלברט טייב היה הראשון שהודיע על ריצה לראשות העיר כשלפני כחודש הצטרפו למועמדות איציק דב – שככל המסתמן לא יזכה הפעם לתמיכת הליכוד ועורכת הדין, ליהיא איינס, שהייתה ברשימתה של שוש כידור ב-2013, אך פרשה ועתה היא מתמודדת מולה.

הליכוד עד עתה לא החליט למי להעניק את התמיכה ואילו "יש עתיד" כבר ערכו פגישה עם מועמד פוטנציאלי שאמור להחזיר להם תשובה.

אלא שכמספר המועמדים – עוד יותר מספר הסקרים הפנימיים ש"נופלים" על ראשיהם של תושבי כפר יונה, שבהחלט יכולים לרשום שיא בסקרים שנעשים בעיר בחודשים האחרונים.

כבר לפני בקירוב כחצי שנה נערך סקר פנימי, ככל הנראה על ידי המועמד אלברט טייב שאז כבר סימן שהוא מתעתד לרוץ.

כחודש מאוחר יותר תושבי כפר יונה זכו לקבל לניידים שלהם שאלות לסקר שני ואחר.

לפני למעלה מחודש נערך סקר נוסף – ככל הנראה על ידי שוש כחלון כידור (זאת על פי השאלות שנשאלו בסקר), כשבסקר שאלו לשביעות רצון מתפקודה של שוש כידור וכן נשאלו תושבי העיר לגבי שביעות רצונם בתחומים שונים, כמו ניקיון העיר, חינוך ועוד.

אלא כשתושבי כפר יונה חשבו שהנה באה רגיעה – לפני למעלה משבוע החל שוב לפקוד את הניידים שלהם סקר טלפוני חדש – כשלפי שאלות הסקר המגמתיות, ברור כי הוא נעשה על ידי אחד מיריביה של ראש העיר כידור – עם שאלות: עד כמה אתה לא מרוצה מהביטחון האישי שלך בעיר?

ורגע לפני שנדמה היה שיש רגיעה, לא עברו יומיים ושוב קיבלו תושבים בכפר יונה – חלקם אותם אנשים שענו רק לפני יומיים על סקר אחר, שוב סקר טלפוני עם שאלות כמעט זהות לחלוטין.

מערכת "ניוזים שרון" פנתה לשלושת המתמודדים מול ראש העיר לברר מי מהם אחראי לשטף הסקרים (מלבד אחד שכאמור בבירור נעשה על ידי ראש העיר עצמה).

אלברט טייב: "אני לא יודע על מה את מדברת".

ליהיא איינס: "זה לא סקר שלי בוודאות".

איציק דב: "עדיין לא עשיתי סקר פנימי, ככל הנראה אעשה בעוד שבוע-שבועיים".

ייתכנו עוד מועמדים שצפויים להכריז בקרוב ולכן – ייתכן ועוד סקרים עומדים בפתח – זאת לאחר שכנהוג לפני הכרזה על ריצה מועמדים מעדיפים לערוך סקרים כדי לדגום את ה=מצבם וסיכוייהם.

וכך מסתמן כי תושבי כפר יונה ימשיכו לרשום שיא בקבלת סקרים – כל זאת מראה על אווירה של אי וודאות והתנהלות תמוהה מצד כל המתמודדים, שמכחישים בתוקף שאי פעם מי מהם ערך סקר – הבעיה: שהניידים של תושבי כפר יונה לא מפסיקים לצלצל ולצפצף עם סקרים ושאלות לרוב.

ומסתמן: העתיד לא הולך להיראות ורוד יותר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות