חדרה: פעוט ננעל בשגגה ברכב, מתנדב ידידים חילץ אותו בשלום, "תודה לידידים על תרומה מדהימה לקהילה" 

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנה וחצי שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו, ברחוב אלכסנדר בחדרה

לאה אגסי, מוקדנית ידידים מפרויקט מעורבות חברתית, לקחה פרטים והוציאה קריאה בקבוצת החירום. חיים טובול, מתנדב הסניף, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו, חילץ חיים את הפעוט בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

חיים מספר: "כיף גדול להתחיל את הבוקר עם כזה חסד. בדיוק החניתי את הרכב בעבודה, כשהתקבלה קריאת החירום. הגעתי במהירות למקום, וגיליתי שהפעוט ננעל ברכב לאחר שהוא נחגר בכיסא הבטיחות. תוך זמן קצר הצלחתי לחלץ אותו מהרכב. האבא הודה לי מקרב לב, ושיבח את הארגון על תרומתו לקהילה".

שלומי דיין – מנהל סניף חדרה, שהיה גם הוא בדרכו לאירוע, מוסיף: "הקריאה התקבלה בשעת בוקר לחוצה ואני שמח לראות שפעם אחר פעם מתנדבי הסניף נחלצים לסיוע במהירות ובמקצועיות. זה המקום להודות גם למתנדבים, אהרון גולדברג ולאחראי הציוד – יניב סבלן, שמיהרו למקום והגיעו מיד עם חילוץ הפעוט".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב. במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות