תושב נתניה בן 76 עוכב לחקירה בחשד שפגע ברכבו ופצע קשה הולכת רגל שחצתה כביש ברחוב הרצל בנתניה

המשטרה עכבה לחקירה תושב נתניה בן 76, בחשד למעורבות בתאונת דרכים קשה בעיר, אמש, כשפגע באורח קשה בהולכת רגל בת 60 שחצתה ברחוב הרצל

 

בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו אמש בחקירת נסיבות תאונת דרכים קשה ביציאה מהעיר סמוך למחלף נתניה במעורבות כלי רכב והולכת רגל.

אמש, הולכת רגל נפגעה מרכב ברחוב הרצל סמוך לתחנת הדלק בירידה לכביש החוף במחלף נתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח אשה כבת 60 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית, מורדמת ומונשמת.

פאראמדיקית מד"א אוריאן לוקץ וחובש מד"א שמעון זילברמן, סיפרו: "ראינו אשה כבת 60 בהכרה, שוכבת על הכביש ובסמוך הרכב שפגע בה, היא סבלה מחבלה רב מערכתית, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים הרדמנו אותה ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים תוך הנשמה כשמצבה קשה ויציב."

בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואספו ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה, במסגרתה עיכבו לחקירה את נהג הרכב, תושב העיר בן 76 בחשד למעורבות בתאונה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות