פשיטה גדולה של המשטרה על בתי עסק ובתים בנתניה, שמשויכים לארגוני פשע בעיר. השוטרים החרימו כלי רכב ממגונים, סמים, אמל"ח וגם פרצו לפנטהאוז מבוצר

המשטרה עכבה לחקירה בנתניה 17 חשודים, בתום פעילות מבצעית ממוקדת נגד מחוללי פשיעה בעיר וחשפה בחיפוש עשרות פריטי אמל"ח וסמים וכן החרימה מספר כלי רכב "ממוגנים", שבוצעו בהם שינויים לא חוקיים במבנה הרכב

 

היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה של תחנת נתניה בשיתוף לוחמי יס"מ ומג"ב קיימו הבוקר מבצע רחב היקף בנתניה במסגרתו ערכו השוטרים חיפושים בבתי חשודים בחשד להחזקה לא חוקית של אמל"ח וסמים.

במהלך הפעילות שהתקיימה כאמור במספר מוקדים ברחבי העיר הגיעו השוטרים לבתי החשודים בהם דירת פנטהאוז במרכז העיר אשר בעליה ריתך על דעת עצמו את דלת האש בכניסה לקומה וביטל את האפשרות לעלות לקומת הגג במעלית ונאלצו לפרוץ את הדירה שהייתה נעולה ב-2 דלתות לאחר שבעליה סירב לשתף פעולה בפתיחתה.

כמו כן, בכתובות נוספות תפסו השוטרים 3 כלי רכב ממוגני ירי (בנוסף ל-2 כלי רכב ממוגני ירי אחרים שנתפסו במהלך השבועיים האחרונים) אשר הוחזקו בניגוד לחוק.

בסיכום הפעילות תפסו השוטרים פריטי אמל"ח שונים, בינהם מתאמים, מכשירי עיקוב, משבשי תדרים, רחפנים, מסיכות סקי וכוונות לכלי נשק וחומרים החשודים כסמים בכמות מסחרית של כ- 10 ק"ג מריחואנה, ומאות גרם של הרואין, קוקאין, חשיש ודוסה, כאשר חלק מהסמים הוסתרו במחסן לאחסנת צובר גז ששימש כתחנה לממכר סמים.

במסגרת האכיפה הממוקדת, הורידו השוטרים מצלמות שהוצבו בבניינים משותפים בניגוד לחוק.

כלל 17 החשודים עוכבו לחקירה, בסופה עצרו השוטרים חשוד אחד ומעצרו הוארך עד לתאריך 24.8.
בנוסף, 5 חשודים נשלחו למעצרי בית והשאר שוחררו בתנאים מגבילים.

פעילות זו מצטרפת לפעילות "מניפה" שבוצעה בשבוע שעבר בעיר בשת"פ גופי אכיפה אזרחיים כנגד עסקים המשויכים בחלקם עפ"י החשד לאותם גורמים עבריינים מתוך מטרה להמשיך ולהבטיח את שלום הציבור.

 

צילום: דוברות המשטרה

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות