השב"כ איתר ועצר 3 תושבי גבעת אולגה שהשליכו בקבוקי תבערה לעבר אזרח ערבי שבילה בחוף הים במקום

הותר לפרסום: המשטרה ושב"כ עצרו לפני מספר שבועות, שלושה תושבי גבעת אולגה שעל פי החשד השליכו בקבוקי תעברה לעבר ערבי ישראלי ששהה בחוף הים. מחר יוגש נגדם כתב אישום

 

בחודשים שקדמו למקרה השלכת בקבוק תבערה על ערבי בחוף חדרה, התרחשו שורה של תקריות שכללו אלימות מילולית ופיזית בין באי החוף בגבעת אולגה, יהודים וערבים. שיאה של מתיחות זו, באה לידי ביטוי בפיגוע השלכת הבקת"בים שלא הביא לפגיעה בנפש.

בעקבות האירוע החמור בוצעה פעילות מודיעינית ומבצעית רבה של שב"כ ומשטרת ישראל שמטרתה היתה לאתר מעורבים בפעילות אלימה כנגד בני מיעוטים בחוף.

בתאריך 12.6.22 עת ישב הקורבן בן 28, בן החברה ערבית תושב מועאוויה, יחד עם חברתו בחוף הים בגבעת אולגה, הגיעו למקום 3 חשודים יהודים, הם פנו אל הקורבן בשפה הערבית ושאלו אותו מה השעה.

הקורבן, השיב לשלושה בשפה הערבית והם בתגובה השליכו לעברו מספר בקבוקי תבערה שלא התלקחו, בנס לא היו נפגעים.

בחקירה משותפת לשירות הבטחון הכללי והיחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב מנשה ולאחר ביצוע פעולות חקירה מגוונות, אותרו ונעצרו בתאריך 4.7.22, שלושת החשודים בביצוע המעשה, תושבי גבעת אולגה (19,22,25).

החשודים נעצרו לחקירת שב"כ ומשטרת ישראל אשר ממנה עלה כי הרקע לאירוע הינו לאומני.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, כאשר לפני יומיים הוגשה נגד שלושת החשודים הצהרת תובע לבית המשפט השלום בחיפה על ידי פרקליטות מחוז חיפה כאשר מחר יוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים לבית המשפט המחוזי בחיפה.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות