אלפים מלווים לקבורה בבית העלמין בכפ"ס את שני החברים, תומר ומורד, שנרצחו בפיגוע בדיזינגוף. אמו של תומר זעקה: "למה, למה?". הוריו של איתם תרמו את איבריו

אלפים מלווים בשעה זו בבית העלמין בכפר סבא את שתי הלוויותיהם של תומר מורד ואיתם מגיני, שני החברים שנרצחו בפיגוע הירי בבר "אילקה" ברחוב דיזנגוף בתל אביב. חברתו של תומר בשבע השנים האחרונות ספדה: "תודה שזכיתי להיות לצידך 7 שנים"

אלפים הגיעו לבית העלמין פרדס חיים בכפר סבא, להלווייתם של תומר מורד ואיתם מגיני, שני החברים שנרצחו בפיגוע הירי בבר "אילקה" ברחוב דיזנגוף בתל אביב.

הלווייתו של תומר התקיימה מוקגם יותר כשאמו אתי זועקת מעל קבר בנה: "למה? למה?".

מאות מחבריו חיבקו את אריאל, בת זוגו של תומר בשבע השנים האחרונות, שספדה לו: "אני רוצה לומר לך תודה. תודה על הזכות להיות לצידך 7 שנים, יום יום, על כל החוויות המדהימות שעברנו יחד. אני אהיה חזקה, שלך לעולם אהוב שלי, תומר שלי".

הוריו של איתם מגיני שהלווייתו תחל עתה הודיעו כי יתרמו את קרניות עיניו, לאחר שבנם היה חתום על כרטיס אדי.

עקב עומסי תנועה, בשל שתי ההלוויות, כביש 554 נסגר לתנועה ממחלף אייל לצומת כפר סבא מזרח ל 2 הכיוונים.

ציבור הנהגים מתבקש לנוע ככל האפשר בדרכים חלופיות. כמו כן, הציבור אשר מגיע להלוויות מתבקש להחנות באזור התעשיה כפר סבא הסמוך לבתי העלמין.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות