נתפסו בשתי דירות מסתור 3 חשודים בשוד מזוין שביצעו בחנות בתחנת דלק על כביש 4, סמוך לנורדיה

המשטרה פיענחה אירוע שוד מזויין שהתרחש בחנות נוחות בתחנת דלק על כביש 4 - היום יוגש כתב אישום נגד 3 חשודים שנתפסו לאחר שהסתתרו בדירות מסתור בחדרה וחולון

 

בתאריך 06.03 סמוך לשעה 05.30 נכנסו שני חשודים רעולי פנים לחנות נוחות בתחנת דלק על כביש 4 סמוך לנורדיה ובאיומי אקדח שדדו את המוכר במקום. השודדים נטלו כמות גדולה של סיגריות, מוצרי טבק וכסף מזומן מקופת המקום.
חקירת משטרת תחנת שדות הצביעה על שלושה חשודים שמעורבים בביצוע השוד המזוין.
כבר ביום השוד הצליחו שוטרי תחנת שדות לעצור בדירת מסתור בחדרה חשוד בן 29 כשבדירה נתפסו הפריטים שנשדדו מחנות הנוחות.
בפעולות חקירה מתוחכמות התברר כי השותפים האחרים בשוד מסתתרים אף הם בדירות מסתור במקומות שונים בארץ. בתום מצוד שנמשך מספר ימים הצליחו השוטרים לאתר חשוד אחד תושב אום אל פאחם בן 19 אשר הסתתר בדירה בחולון, ותוך זמן קצר אחר כך נעצר החשוד השלישי, תושב שטחים כשהוא מסתתר בדירת מסתור בכפר קאסם.
עם סיום החקירה ואיסוף הראיות יוגש היום לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים נגד שלושת החשודים בשוד מזוין.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות