צפו: כך תקפו 4 נערים מנתניה, בכמה הזדמנויות, חסר ישע וגרמו לו לחבלות קשות. זאת עשו מבלי שכלל הכירו אותו. למה? משעמום

המשטרה הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד ארבעה נערים בני 16 מנתניה, שתקפו בשני מקרים שונים בנתניה אדם חסר ישע וגרמו לו לחבלות קשות, כשהוא נזקק לטיפול רפואי

כתב האישום מייחס לנערים שני אירועים בהם ללא כל סיבה ובמפגש אקראי בינם לבין הקורבן ביער אילנות, תקפו אותו באכזריות תוך שהם מתעדים במצלמות הטלפון את האירוע.
החשודים היכו את הקורבן בבעיטות ותקיפתו באמצעות כלים כבדים, תוך שהם גורמים לו לחבלות קשות בפניו (שיניים שבורות, שטפי דם) ובידיו  גרמו לו לשבר.
שוטרי תחנת שדות איתרו את הנערים החשודים, תושבי נתניה בגילאים 16 ו 17 ובתאריך 10.03 עצרו אותם.
על אף שמדובר בנערים, ובשל חומרת מעשי התקיפה, הוחלט על השארתם של החשודים במעצר. ערעור שהגישו החשודים לבית המשפט, בגין הארכת מעצרם, נדחה על ידי בית המשפט המחוזי ומעצרם הוארך מעת לעת.
אתמול הגישה משטרת ישראל חטיבת התביעות שלוחת מעצרים שרון מרכז לבית המשפט לנוער בנתניה, כתב אישום נגד החשודים בעבירות של חבלה חמורה, איומים ושיבוש מהלכי משפט. לכתב האישום צורפה בקשה למעצרם של החשודים עד תום ההליכים נגדם.

צילומים: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות