צפו בתיעוד: תושב נתניה בן 65 דקר את שכנו בבניין ברחוב גולד בגלל סכסוך על חניה ואיים: "היום נהרוג את כל המשפחה"

צפו: תושב נתניה דקר בסכין את שכנו ברחטב כולד, כשהרקע-סכסוך על חנייה. החשוד לקח סכין מרכבו של אחיו שחנה בסמוך, רץ לעבר שכנו ודקר אותו דרך חלון הרכב מספר רב של פעמים

ביום 9.11.20 התקבל במשטרת ישראל דיווח על דקירת גבר ברחוב גולד בנתניה. מחקירה ראשונית התברר כי הקורבן נדקר על ידי שכנו, על רקע סכסוך חנייה במקום מגוריהם ועל רקע איומים קודמים שהחשוד איים על אימו של הקורבן כשאמר לה: "היום אנחנו נהרוג אתכם כל המשפחה, זה יהיה הרצח שלכם".

מחקירת המשטרה עולה כי החשוד נכנס לרכב של אחיו שחנה בסמוך, נטל סכין שאורכה 17 ס"מ ודקר מספר פעמים את הקורבן כשהוא יושב ברכבו. כתוצאה מהתקיפה נגרמו לקורבן חבלות בדמות חתכים בכף ידו והוא נזקק לטיפול רפואי ותפירת החתכים בביה"ח לניאדו.

החשוד,בן 65 מנתניה, נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפ"ת ואתמול יחידת התביעות של המשטרה הגישה נגדו כתב אישום בעבירות של פציעה כשהעבריין מזויין, החזקת סכין ואיומים. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

צילומים תיעוד: דוברות המשטרה

תמונה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות