יוצאים מהבית מחר בבוקר? תתכוננו לחסימות כבדות של צירי תנועה מרכזיים כחלק ממחאת חברות ההסעה הפרטיות

נציגי חברות ההסעה הפרטיות: "יש לנו למעלה מ-20 אלף אוטובוסים ברחבי הארץ, אם אנחנו נמשיך להיות מושבתים, כך תהיה גם כל המדינה"

לאחר שחסמו בשבוע שעבר את נתיבי איילון ויצרו עומסי תנועה כבדים, הודיעו חברות ההסעה הפרטיות כי מחר בבוקר יחסמו נתיבים מרכזיים ברחבי הארץ, וזאת במחאה על כך שהממשלה טרם התייחסה ברצינות למשבר שפוקד את הענף ואיננה נותנת מענה כלשהו שבכוחו למנוע את קריסת ענף ההסעות הפרטיות.
בשבוע שעבר יצאה הודעה מיד בסיום החסימה מנציגי חברות ההסעה הפרטיות שאמרו: "יש לנו למעלה מ-20 אלף אוטובוסים ברחבי הארץ, אם אנחנו נמשיך להיות מושבתים, כך תהיה גם כל המדינה, אין לנו עניין לעשות את זה אבל המדינה שמה אותנו עם הגב לקיר וחייבים להבין את המצוקה הקשה של 30 אלף נהגים שלא מצליחים לפרנס את המשפחות שלהם". כעת כאמור, משלא התקבל כל מענה, החליטו חברות ההסעה להמשיך במאבקם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות