מעבדת סמים גדולה התנהלה בבית מלון במרכז העיר נתניה. בעלי המלון נעצר עם עוד שני מקורבים. החשד: עוד עובדי מלון עסקו בסחר בסמים

המשטרה איתרה מעבדת סמים שהתנהלה במלון במרכז העיר בנתניה ועצרה את בעל המלון, בת זוגתו ואחיינו לחקירה

 

אתמול במהלך פעילות מבצעית של משטרת ישראל בנתניה, הגיעו שוטרים ובלשים למלון במרכז העיר ברח' דיזינגוף בנתניה. במהלך חיפוש במלון איתרו הבלשים 7 חדרים אשר שימשו כמעבדה לגידול סמים מסוג קנאביס.

במהלך החיפוש נתפסו כ-500 שתילי סם במשקל כולל של כ-52 ק"ג, תפזורת של פרחי סם קנאביס וציוד רב לגידול הסמים במלון, מחשבים ומצלמות וכן כסף מזומן בסכום של 34,000 שקל.

בעל המלון, בן 50 תושב נתניה, נעצר וביחד איתו נעצרו שני חשודים נוספים בני 25, ו-26 תושבי נתניה אף נם. הם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה.

היום יתקיים דיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקווה. 5 חשודים נוספים ובהם עובדי המלון עוכבו לחקירה ושוחררו בתנאים מגבילים בתום חקירתם.

 

בתמונה: מעבדת הסמים שהתקיימה במלון. צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות